Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت : در تابستان امسال یکهزارو ۲۰۰ واحد صنعتی برای کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار اعلام همکاری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مهندس هاجر عبدی افزود : این همکاری در چند بخش مانند جابجایی تعطیلات هفتگی ، تغییر ساعت کاری و کاهش برنامه ریزی شده بار مصرفی واحد صنعتی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح موسوم به طرح ذخیره عملیاتی با هدف کاهش بار شبکه سراسری و کنترل بارصنایع از خردادماه آغاز شده و تا شهریور ادامه دارد.

به گفته وی، صاحبان صنایع که در طرح ذخیره عملیاتی شرکت می کنند به میزان همکاری، به آنها پاداش در نظر گرفته می شود.به طوریکه در سال گذشته ۸۵۱ مشترک صنعتی با شرکت توزیع برق همکاری داشتند و ۱۴میلیارد ریال پاداش نیز به آنها تعلق گرفت.

وی با اشاره به جزئیات اجرای این طرح گفت: مشترکین صنعتی می توانند در طرحهای مختلف مانندجابجایی روزهای تعطیل به روزهایی غیر از جمعه، جابجایی ساعات کاری به ساعاتی غیر اوقات اوج بار و کاهش برنامه ریزی شده بار همکاری کنند. در طرح جابجایی روزهای تعطیل، صاحبان صنایع برای ایجاد تعادل در بار مصرفی روزهای کاری و ایام تعطیل، تعطیلات هفتگی خود را به روزی غیر از ایام جمعه منتقل می کنند.در طرح جابجایی ساعات کاری ،واحد صنعتی ساعات کاری خود را به غیر از اوقات اوج بار منتقل می کند. ضمن اینکه در طرح کاهش بار برنامه ریزی شده، واحدهای صنعتی در ساعات بعداز ظهر،بار خود را کاهش می دهند.

مهندس عبدی تصریح کرد: واحدهای صنعتی که در این طرح شرکت می کنند، مصرف آنها از خرداد تا شهریور پایش می شود و به میزان همکاری، پاداش آنها در صورتحساب برق مصرفی اعمال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه گفت: این شرکت ۷۲۷ هزار مشترک دارد که ۲ هزارو ۸۰۰ اشتراک آن را واحدهای صنعتی تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق آمادگی مصرف واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی