Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف جیرفت خطاب به مسوولان ستاد کرونا گفت: به دلیل بی توجهی به برگزاری تجمعات در سطح شهرستان، انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید.

"علی میرکهنوج" در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از عدم توجه مسئولان ستاد کرونا نسبت به برگزاری تجمعات، همایش ها و دورهمی ها اظهار کرد: جامعه اصناف و بازاریان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و در کنار مدافعان سلامت در مواجهه با ویروس کرونا تاکنون تمکین همه جانبه ای نشان دادند و همواره پای کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عدم برگزاری مراسم روز اصناف در جیرفت را حاوی پیام به کسانی دانست که به هر بهانه ای زمینه تجمعات را فراهم می کنند و افزود: اصناف در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی محل کسب خود بدون هرگونه چشم داشتی طی یک و نیم سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردند و حتی از برگزاری مراسم به مناسبت مهم یکم تیر ماه روز ملی اصناف که حق قانونی مان بود گذشتیم.

میرکهنوج  برگزاری جشن ها و همایش ها را در مقابل مصوبات ستاد کرونا قابل تامل دانست و اظهار کرد: متاسفانه علی رغم مصوبات و توصیه های ستاد کرونا هر روز  اجتماعات، جلسات و همایش ها همچنان یکی پس از دیگری در شهرستان برگزار می شود و قطعا نتیجه بدی را در افزایش آمار مبتلایان به کرونا خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف جیرفت با اتمام حجت با همگان گفت: چنانچه وضعیت کرونا از اینکه هست، بدتر شد لطفا از ما نخواهید که بازار و اصناف تعطیل شود زیرا جفا به این قشر مظلوم و خدمتگزار است و ما دیگر قادر به تعطیلی کسب خود نیستیم.

وی بهترین راهکار را جلوگیری از تجمعات دانست و نه تعطیلی کسب و کارها و افزود: وقتی می دانند تجمعات ویروس را انتقال می دهد و بر روند آمار مبتلایان و فوتی ها تاثیر مستقیم دارد چرا جلوگیری نمی کنند و همیشه نوک پیکان اعمال قانون به سمت اصناف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جیرفت تعطیلی اصناف دورهمی ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند

بهروز زلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز تنها حوزه باقیمانده در مرحله دوم است که انتخابات آن جمعه آینده در بیش از ۲۷۰ شعبه تعریف شده در شمال استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ستاد انتخابات استان اردبیل بر این است تا این انتخابات در نهایت آرامش و امنیت و با مشارکت بالای مردم شهرهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و بخش جعفرآباد برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: در تک حوزه انتخابیه استان اردبیل انتخابات الکترونیکی نخواهد بود و قرار است به شکل نیمه الکترونیکی و با احراز هویت و آنلاین از طریق پنج سند هویتی این کار انجام شود.

زلالی گفت: براساس قانون انتخابات افرادی حق رای دارند که در مرحله اول انتخابات در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز رای داده باشند و یا در مرحله اول رای نداده باشند.

وی افزود: افرادی که در سایر حوزه های انتخابیه رای داده اند امکان حضور در این مرحله را نخواهند داشت و عوامل اجرایی از رای دادن چنین افرادی طبق قانون جلوگیری خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل به آغاز تبلیغات کاندیداها از روز گذشته اشاره و تصریح کرد: فرآیند تبلیغات تا ساع ۸ صبح بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و ما با دعوت از کاندیداها از آنها خواسته ایم تا به طرفداران خود متذکر شوند که مواد قانونی ۸۰ و ۸۲ قانون انتخابات را به دقت رعایت کنند.

زلالی ادامه داد: هرگونه تخریب، تهدی، تطمیع و یا فعالیت های خلاف مقررات قانونی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار کرد: به هیچ وجه مجموعه های نظارتی و بازرسی اجازه وقوع تخلفات را نخواهند داد و امیدواریم کاندیدا و طرفداران آنها با رعایت قانون و حفظ آرامش و امنیت به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: هر دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم قول داده اند تا با همراهی هواداران در نهایت اخلاقمداری تبلیغات خود را در فضای حقیقی و مجازی انجام داده و کوچکترین تخلفی را مرتبکب نشوند.

زلالی گفت: پخش مناظره تلویزیونی هر دو کاندیدا از روز دوشنبه به همراه برنامه های تبلیغی آنها از صداوسیما آغاز خواهد شد و شبکه سبلان ظرفیت خوبی را ایجاد کرده تا تبلیغات مناسب برای آشنایی بیشتر مردم شمال استان انجام شود.

وی افزود: روز جمعه رای گیری در ۲۷۰ شعبه در هر سه شهرستان آغاز خواهد شد و امیدواریم ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین نماینده استان در مجلس مشخص شده تا هفتم خرداد ماه شاهد شروع مجلس دوازدهم باشیم.

کد خبر 6095548

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر