Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صدور حکم محکومیت ۵۲ میلیاردی برای فروش داروی قاچاق در اردبیل

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از صدور حکم ۵۲ میلیاردی برای فروش داروی قاچاق در اردبیل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن عسکری گفت: بر اساس گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مورد فردی که به فروش دارو خارج از ضوابط تعیینی دولت اقدام کرده، پرونده‌ای تشکیل و فرد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

او افزود: پرونده در شعبه دوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی و منجر به صدور حکم شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: شعبه با توجه به محتویات پرونده، اتهام را محرز تشخیص و فرد متخلف را به پرداخت ۵۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

صدور حکم محکومیت ۱۲ میلیاردی برای قاچاق ذرت دامی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور حکم ۱۲ میلیاردی برای قاچاق ذرت دامی خبرداد.

علی رحیمی آذر گفت: بر اساس گزارش‌های متعدد سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در مورد تخلف عرضه خارج از شبکه ذرت دامی از سوی یک مرغداری که منجر به تشکیل ۶ فقره پرونده شد، این تخلفات در شعبه هیات بدوی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اظهارات و دفاعیات غیرموجه و احراز تخلف متهم در مورد مباشرت در خرید و فروش کالای خارج از ضوابط تعیینی دولت از سوی شعبه با توجه به محتویات پرونده اتهام قاچاق ذرت دامی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث حکم قضایی تعزیرات حکومتی قاچاق کالا تعزیرات حکومتی حکم محکومیت قاچاق ذرت صدور حکم ذرت دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۶۳۸ در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده، اخذ استعلام‌های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۹۱۶ هزار ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

 محدثی نژاد بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله را در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل