Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با راه اندازی خط جدید در کاخانه تولید اکسید منیزیم این کارخانه وارد فاز جدیدی شد.

بالغ بر۹۵ درصد تولیدات این کارخانه از توان داخلی کشور استفاده شده و همگی ساخت متخصصان داخلی کشور است و محصولاتش نیاز بسیاری از کارخانه ها را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم آبادی مدیرکارخانه اکسید منیزیم سربیشه گفت: تولید آجر‌های نسوز محصول جدیدی است را به محصولات کارخانه اضافه کردیم است که در صنایع فولاد مورد استفاده قرار می گیرد

او افزود :با فرآوری جرم‌های نسوز در خط جدیدی ۵۰ درصد به تولیدات کارخانه اکسید منیزیم سربیشه  افزوده می شود.

توکلی مدیر کارخانه اکسید منیزیم سربیشه هدف اصلی از راه اندازی این خط را جلوگیری از واردات آجر و خروج ارز از کشور اعلام کرد.

او بیان کرد : سالانه ۱۸ هزار تن تولید آجرنسوز در خط جدید خواهیم داشت

توکلی با بیان اینکه جرم‌های نسوز در اختیار فولاسازی‌های کشور قرار می گیرد ، گفت : استان‌های صنعتی مانند اصفهان تهران و خوزستان دارای کارخانجاتی هستند که نیازشان توسط کارخان هاکسید منیزم سربیشه تامین می شود.

زنجیره تولید انواع مواد نسوز در این کارخانه همچنان ادامه دارد و طرح توسعه‌ای بعدی در راه است تا تولیدات جدید به صنایع فولادسازی در استان‌های مختلف برسد.

راه اندازی خط تولید فرآورده‌های نسوز در این کارخانه به توسعه شرق کشور و خراسان جنوبی کمک می کند ، استانی که باید ظرفیت معدنی آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکسید منیزیم تولید داخلی کارخانه اکسید منیزیم راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • آشنایی با کابل نسوز
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد