Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:44:41 GMT

یادگیری زبان انگلیسی با روشی استثنائی!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۹۸۰۸

یادگیری زبان انگلیسی با روشی استثنائی!

وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی می‌شود، ناخودآگاه به فکر آن همه ترمی می‌افتیم که بدون هیچ بازدهی وقت‌ و بودجه‌مان را تلف کردیم و حالا هیچ چیزی از زبان نمی‌دانیم. عمدتا تقصیر را به گردن آموزشگاه یا معلم خود می‌اندازیم که نتوانست به ما انگلیسی بیاموزد! به‌راستی مشکل کجا بوده؟

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آموزشگاه زبان سفیر گفتمان، این همه کتاب انگلیسی را یک به یک خواندیم و نمره‌های بالا گرفتیم ولی حالا که نوبت به استفاده از دانش انگلیسی‌مان رسیده، هیچ ایده‌ای برای استفاده صحیح آن نداریم، حتی نمی‌توانیم خودمان را به انگلیسی معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پاسخ دادن به این قبیل سوالات بهتر است ابتدا به خودمان رجوع کنیم و ببینیم آیا مسیر درستی را انتخاب کرده بودیم، آیا قبل از نام نویسی از استاندارد بودن آموزشگاه زبان مطمئن شده بودیم یا خیر. اما یادتان باشد که برای یادگیری زبان هیچ زمان دیر نیست. ما در این مطلب قصد داریم شما را به شیوه صحیح آموزش مکالمه زبان انگلیسی آشنا کنیم.

چگونه مانند یک خارجی انگلیسی حرف بزینم؟!

برای این که بتوانید مانند یک Native انگلیسی صحبت کنید، حداقل باید دانش پایه‌ای از این زبان را بدانید. برای آگاهی از سطح زبان خود باید در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی یکی از آموزشگاه‌های معتبر شهر خود شرکت کنید. در این مرحله که هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی برگزار می‌گردد، معلم انگلیسی از شما چند سوال پایه‌ می‌پرسد و زبان انگلیسی شما را به چالش خواهد کشید.

پس از این که سطح زبان انگلیسی شما تایید شد، مشاورین آموزشگاه با توجه به اهدافی که پیش روی دارید، چندین برنامه (کلاس) را به شما معرفی خواهند کرد و شما بهترین گزینه را با توجه به مشغله کاری یا درسی خود انتخاب می‌کنید.

چه آموزشگاهی را برای یادگیری زبان انتخاب کنیم؟

عمدتا آموزشگاه‌هایی که قدمت بسیار طولانی در این حوزه دارند، بهترین گزینه برای شما خواهند بود. چرا که داشتن تجربه و شناخت بهتر از اهداف محصلین برای یادگیری زبان، مولفه‌ای است که اکثر آموزشگاه‌های زبان نوپا از نداشتن آنها رنج می‌برند!

برای مثال، آموزش مکالمه زبان انگلیسی که مختص افرادی است که دوست دارند تنها جنبه اسپیکینگ (Speaking) زبان را یاد بگیرند با آموزش پایه‌ای و ترمیک به کلی فرق خواهد داشت. حال اگر آموزشگاهی را انتخاب کنید که فاقد چنین برنامه‌ای باشد و شمایی را که به دنبال مکالمه روان انگلیسی هستید در کنار محصلین دیگری که اهداف دیگری را دنبال می‌کنند در یک کلاس قرار دهد، قطعا به آن چیزی که مایل هستید، دست نخواهد یافت.

کارهایی که برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی باید انجام دهیم چیست؟

حالا که از معتبر بودن آموزشگاه زبان خود مطمئن شدید، بد نیست با چند روش تکمیلی و خارج از محیط آموزشگاهی هم آشنا شوید، روش‌هایی که می‌تواند پروسه صحبت کردن روان شما به زبان انگلیسی را کوتاه‌تر کند.

از روش غوطه‌وری در زبان استفاده کنید!

برای اینکه بتوانید خوب صحبت کنید، باید خوب گوش بدهید! و برای اینکه بتوانید خوب گوش بدهید حداقل باید از دایره لغات خوب و دانش گرامری قابل توجهی برخوردار باشید. برای تقویت موازی همه این مراحل، بهتر است خود را در زبان انگلیسی غرق کنید!

کسی که واقعا دوست داشته باشد انگلیسی را خیلی سریع یادبگیرد، باید از آن (یعنی زبان انگلیسی) در همه جوانب زندگی خود استفاده کند. وقتی در محل کار خود هستید، سعی کنید معادل انگلیسی مکالمات خود را پیدا کنید.

جلوی آینه تمرین کنید

کسی که تنها در ذهن خود صحبت کند، هرگز نمی‌تواند زبان انگلیسی را به خوبی درک کند. برای ادا کردن جملات انگلیسی از کسی و چیزی خجالت نکشید. برای اینکه به مشکلات خود پی ببرید، بهتر است جلوی آینه با خودتان مکالمه کنید و ان را ضبط نمایید. سپس صدای خودتان را بارها و بارها گوش بدهید و نقاط ضعف‌تان را پیدا و دوباره تمارین را انجام دهید.

با دوستان‌تان انگلیسی چت کنید

در این دنیایی که ارتباط گرفتن با سایر افراد راحت‌تر از برقراری ارتباط با همسایه است، سعی کنید چندین دوستِ انگلیسی زبان پیدا کنید و با آنها انگلیسی چت کنید. حتی می‌توانید با دوستان خودتان که سطح زبان بهتری از شما دارند وارد کار شوید و از آنها بهره بگیرید.

در کلاس فعال باشید، حتی به غلط!

حتی اگر مطمئن نیستید که جملات شما از نظر گرامری صحیح‌اند، آنها را بازگو کنید. بگذارید اشتباهات‌تان توسط معلم برطرف شود تا اینکه در آینده توسط کارفرما یا اشخاص رده بالاتر. شما برای یادگیری زبان آمده‌اید و قرار نیست مانند شکسپیر از همان روز اول انگلیسی را بدون تپق صحبت کنید!

با آموزشگاه زبان سفیر دیگر دغدغه‌ای برای مکالمه انگلیسی نخواهید داشت

آموزشگاه زبان سفیر با سابقه‌ای درخشان در امر آموزش زبان‌های زنده دنیا، دوره‌های تخصصی و ویژه‌ای را برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند فقط توانایی مکالمه خود را بهبود بخشند در نظر گرفته است. شما در آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر، با آخرین متدهای یادگیری زبان مواجه خواهید شد، متدهایی که به جرات می‌توان گفت در هیچ‌ آموزشگاه دیگری پیاده سازی نشده‌اند.

فارغ التحصیلانی که دوره‌های مختلف یادگیری زبان را در این آموزشگاه گذرانده‌اند، حالا از دانش وسیع زبان انگلیسی خود در زندگی روزمره و حرفه خود استفاده می‌کنند، چرا شما یکی از آنها نباشید؟ اگر واقعا خواستار یادگیری زبان انگلیسی به روش‌های اصولی هستید همین حالا به سایت ما مراجعه کنید و نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یادگیری زبان انگلیسی آموزشگاه زبان برای یادگیری زبان آموزشگاه زبان زبان انگلیسی سطح زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها اخذ مدرک ICDL به یک ضرورت برای استخدام تبدیل شده است. در این مقاله با دوره های آموزش ICDL در تبریز آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه سریعتر به مدرک ICDL برسید.

دوره ICDL به چه دردی می خورد؟

دوره آموزش ICDL در تبریز در واقع یک دوره منحصر به فرد در دنیا برای آموزش مهارت های هفت گانه کار کردن با کامپیوتر به صورت عمومی است. وقتی کسی مدرک ICDL دارد در واقع در کار کردن با مهارت های عمومی کامپیوتر مشکلی ندارد و می تواند از کامپیوتر در جهت کارهای عمومی استفاده کند.

پس دوره ICDL دوره ای است برای توامند سازی افراد برای کار کردن با کامپیوتر. این روزها که همه کارها به سمت کامپیوتری شدن پیش می رود و حتی مردم از اینترنت کالاهای مورد نیاز خود را خرید می کنند استفاده از کامپیوتر نه به یک انتخاب بلکه بیشتر به یک ضرورت تبدیل شده است. به خاطر همین اگر شخصی در هر رده سنی نتواند با کامپیوتر کار کند به مشکلات زیادی برخورد می کند.

از لحاظ شغلی هم امروزه تقریباً سازمان یا شرکتی را نمی توان پیدا کرد که از روش های کاغذی و دفتری برای مدیریت مجموعه استفاده کند و می توان گفت که اکثر شرکت ها و سازمان ها کاملاً با کامپیوتر کار می کنند. به خاطر همین موضوع وقتی کارفرمایی می خواهد شخصی را استخدام کند اولین چیزی که می خواهد چیزی نیست جز مدرک ICDL یا همان مدرک کامپیوتر!

آیا مدرک ICDL معتبر است ؟ مدرک ICDL را چه سازمانی صادر می کند؟

سازمان فنی و حرفه ای امتحانات ICDL را برگزار می کند و آموزشگاه های آزاد با مجوز سازمان فنی و حرفه ای دوره های آموزش ICDL در تبریز را برگزار می کنند. به خاطر همین موضوع مدرک ICDL در تبریز را نه خود آموزشگاه که سازمان فنی و حرفه ای صادر می کند. مدرکی که قابل استعلام از سازمان است و کاملاً معتبر است. به بیانی دیگر آموزشگاه دوره آموزشی را برگزار می کند و سازمان فنی و حرفه ای امتحان برگزار کرده و مدرک را صادر می کند.

چقدر طول می کشد تا مدرک فنی و حرفه ای بگیرم؟

دوره های آموزش ICDL در تبریز بسته به طول دوره ممکن است یک تا دو ماه زمان ببرد. بعد از این مدت کارآموزان به امتحان معرفی شده و حدود ۱ ماه زمان می برد تا امتحان هایشان را سپری کنند. فرایند گرفتن مدرک از زمان شروع کلاس به صورت تقریبی حداقل ۳ ماه زمان می برد.

من به مدرک ICDL نیاز دارم چگونه می توانم این مدرک را به سرعت اخذ کنم ؟

برای سریع تر گرفتن مدرک می توانید به صورت فشرده و خصوصی کلاس را در آموزشگاه سپری کنید تا زودتر به امتحان معرفی شده و سریع تر مدرک بگیرید.

آیا برای آموزش ICDL باید زبان انگلیسی بلد باشم؟

برای آموزش ICDL در تبریز شما باید با زبان انگلیسی به صورت مقدماتی آشنا باشید یعنی بتوانید متن انگلیسی را بخوانید و بنویسید. به خاطر اینکه زبان کامپیوتر و ویندوز و نرم افزار ها انگلیسی است. ولی در طول دوره لغات و اصطلاحات انگلیسی مربوط به کامپیوتر آموزش داده می شود.

من چیزی از کامپیوتر نمی دانم و سنم بالاست؛ آیا شرکت در دوره ICDL به من کمک می کند؟

برای افرادی که سنشان بالاست و تجربه کار با کامپیوتر نداشتند دوره عمومی به تنهایی کافی نخواهد بود و بهتر است از کلاس خصوصی نیز بهره مند شوند.

دوره ICDL برای کودکان از چه سنی مناسب است؟

برای شرکت در دوره ICDL بهتر است حداقل ۱۵ سال داشته باشد تا بتواند مدرک فنی و حرفه ای را اخذ کند.

آیا دوره ICDL یک دوره مقدماتی محسوب می شود یا یک دوره کامل است؟

دوره ICDL یک دوره عمومی برای آموزش کامپیوتر در تبریز هست که شامل هفت مهارت می باشد این مهارت ها به صورت زیر هستند:

مبانی کامپیوتر – سیستم عامل ویندوز ۱۰ – کار با اینترنت – واژه پرداز Word- صفحه گسترده Excel – پایگاه داده Access - پاورپوینت

در دوره ICDL این هفت مهارت آموزش داده می شوند.

در آموزشگاه امیران آموزش ICDL به چه صورتی برگزار می شود؟

آموزشگاه امیران با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای دوره های مختلف کامپیوتر از جمله دوره آموزش ICDL در تبریز – فتوشاپ – ایلوستریتور- طراحی سایت با وردپرس – طراحی سایت با کدنویسی را برگزار می کند.

در آموزشگاه امیران آموزش ICDL در تبریز هم به صورت دوره و هم به صورت خصوصی برگزار می شود. نحوه برگزاری کلاس ها به صورت کاملاً عملی بوده و ضمن تدریس کارآموزان با کامپیوتر ها کار کرده و مشکلات آنها کاملاً برطرف خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط کلاس ها می توانید به وب سایت آموزشگاه امیران مراجعه کنید.

آدرس وب سایت: amiranacademy.com

تماس با ما: ۰۹۳۳۰۹۹۸۹۳۱- ۰۴۱۳۵۲۳۵۵۸۲

آدرس: تبریز – خ دانشسرا

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6093090

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات