Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:41:46 GMT

فراخوان برای تهیه سند توسعه هنر استان یزد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۰۰۹

فراخوان برای تهیه سند توسعه هنر استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مجید جوادیان‌زاده با اشاره به ارائه فراخوان پژوهشی در این استان ،اظهار کرد: فراخوان پژوهش با عنوان تهیه سند توسعه هنر استان یزد با تاکید بر شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توسط این اداره‌کل ارائه شده است.

وی افزود: ملاحظات این فراخوان به شرح زیر است؛ پروپوزال طرح‌های پژوهشی پیشنهادی فقط از طریق یکی از دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی دولتی و غیردولتی یا موسسات پژوهشی یا فناوری دارای مجوز رسمی و قانونی ارائه شود و افراد و استادان هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگران مستقل باید از طریق مراکز علمی و دانشگاهی پیشنهاد خود را ارائه دهند و همچنین کلیه طرح‌ها بایستی با نامه اداری رسمی مراکز فوق الذکر به نشانی اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: علاقمندان به ارسال پژوهش‌ها می‌توانند برای دریافت و بارگزاری کاربرگ‌ها از طریق تارنمای این اداره کل و یا ارسال رایانامه به آدرس f.farhangeyazd@gmail.com اصل طرح‌ها نیز به همراه نامه اداری و رسمی دانشگاه یا موسسات ذکر شده را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال کنند.

جوادیان‌زاده بیان کرد: مهلت ارسال آثار نیز 14 تیرماه 1400 است که علاقمندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد فرهنگ پژوهش توسعه زهرا برادران استان یزد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری