Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استاندار قزوین با سفر به شهرستان تاکستان از یک شرکت تولید کننده انواع لفاف‌های بسته بندی با اشتغال ۱۳۵ نفر بازدید کرد.

از جمله مشکلات این واحد تولیدی بدهی به بانک صنعت و معدن و فقدان راه دسترسی آسفالته بود که مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای آن اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در ادامه از یک شرکت دیگر در زمینه تولید ورق ام دی اف با اشتغالزایی ۴۵ نفر بازدید و دستور‌های لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات آن که از زبان مدیران شرکت مطرح شد صادر کرد.

جمالی پور همچنین در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها از شرکت تولید کننده انواع تشک با هشت نفر اشتغالزایی، یک شرکت تولید انواع جعبه کارتن با ۱۱ نفر اشتغال و یک واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید انواع خوراک دام و طیور با ۱۰ نفر اشتغالزایی واقع در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد.

 استاندار قزوین در این بازدید گفت: مدیران ارشد استان قزوین از واحد‌های صنعتی به صورت مستمر بازدید می‌کنند تا بتوانند از نزدیک برای رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار سال اقدام کنند.

جمالی پور با بیان اینکه برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تمام تلاش خود را خواهیم کرد، افزود: یکی از گام‌ها برای محقق شدن این شعار بازدید از شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی و آشنایی با مشکلات و موانع تولید از زبان خود صنعتگران و تولیدکنندگان است.

وی تاکید کرد: تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نیازمند همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌های اجرایی است که ماموریت‌ها و برنامه‌های لازم در این زمینه به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

شهرک صنعتی خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان بوده و در ۷۵ کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین واحد صنعتی واحد تولیدی تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: شرکت گاز استان کردستان ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله‌گری اظهار کرد: اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت به عنوان ماده اولیه یا منبع انرژی ظاهر می‌شود که می‌توان نیاز روزافزون به گاز برای تأمین انرژی و سوخت و همین‌طور ارز حاصل از فروش و صادرات برای سرمایه گذاری و راه‌اندازی صنایع مادر و زیربنایی در کشور و اندیشه تمرکز بخشیدن فعالیت‌های مرتبط با صنعت گاز را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی استان مشمول قانون مصوبه شورای اقتصاد شدند، افزود: این تعداد واحد در مجموع سالانه مصرف کننده ۵۶ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی بودند که با برنامه‌ریزی مدون، تمام صنایع پرمصرف تا پایان سال جاری به شبکه سراسری گاز طبیعی وصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به تعداد صنایع گازدار شده مصوبه شورای اقتصاد تا پایان فروردین، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد گازدار شده‌اند که با تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد صنایع، سالانه در مصرف ۵۲ میلیون لیتر سوخت‌های مایع صرفه‌جویی می‌شود.

فعله‌گری ادامه داد: در سال گذشته ۱۰۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شد که برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی ۳۸ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی که با حجم شبکه‌گذاری ۶۳۰ کیلومتر انجام گرفته است و با گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شده که در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، بهره‌مندی واحدهای صنعتی از انرژی مطمئن و در دسترس را موجب افزایش تولید و اشتغال‌زایی پایدار دانست و گفت: با پروژه‌هایی که در بخش گازرسانی به واحدهای صنعتی فعال است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی به چرخه مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌پیوندند.

فعله‌گری افزود: در سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی صورت گرفته است که تا پایان فروردین، سه واحد صنعتی به صف مصرف‌کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

کد خبر 747814

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین