Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا دکتر «مهیار معتقد» با اعلام این مطلب افزود: با توجه به نقش بسیار مهم بخش‌های پاراکلینیک در روند تشخیص بیماری، دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های سونوگرافی را در بیمارستان سینا به ۲ دستگاه ارتقا داد.

وی با بیان اینکه این دستگاه با پیگیری های مکرر و از طریق اعتبارات بیمارستان، از سوی هیات امنای ارزی وزارت بهداشت تهیه و راه اندازی شده است، عنوان کرد: دستگاه «سونو - اکو پرتابل» جدید از نظر کیفیت و قابلیت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از به روزترین دستگاه های سونوگرافی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آموزشی درمانی سینا (فرشچیان) همدان اظهار داشت: با توجه به پُرتابل بودن و داشتن پروب های مختلف، این دستگاه قابل استفاده در بخش های ویژه و اورژانس بوده و بیماران بدحال می توانند در کوتاه ترین زمان خدمات مربوطه را دریافت کنند.

دکتر معتقد گفت: هم اکنون این مرکز با ۲ دستگاه سونوگرافی ثابت و  سونو اکو سیار، ۲ دستگاه اکو ثابت و یک دستگاه «سونو - اکو پرتابل»، ۲ دستگاه رادیولوژی دیجیتال ثابت، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل و یک دستگاه CT، در واحد رادیولوژی مرکز به صورت دائم به بیماران خدمت ارائه می دهد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان تجهیزات پزشکی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان تجهیزات پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان تجهیزات پزشکی همدان ۲ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند