Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه درحاشیه سفر به بروجرد و افتتاح چند طرح عمران شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور برای توسعه بایستی جمعیت آن به صورت متوازن در کشور و امکانات آن در تمام نقاط پخش شود.
وی تصریح کرد: بروجرد به عنوان شهر میانه محسوب می‌شود که می‌تواند خیلی اثربخش باشد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر بیان کرد: روستاهای بروجرد زنده و پویا است و این خیلی مهم بوده و این همدلی و هم افزایی که در شورا و شهرداری وجود دارد به پویایی شهر خیلی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی نژاد اضافه کرد: شهر زنده باعث ایجاد اشتغال می‌شود و احداث این بازارچه فوق‌العاده ارزشمند است.

وی ادامه داد: امیدواریم با هم افزایی در شوراهای جدید پروژه های نیمه تمام در سطح کشور تکمیل و افتتاح شود.
شهردار بروجرد گفت: سال ۱۴۰۰ برای شهرستان سال عمرانی و آبادانی است.
رحیم جافری اظهار داشت: سال‌های گذشته شهرداری بروجرد به دلایل مختلف مشکلات زیادی پشت سر گذاشت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری به ساحل امن و آرامش رسیده و توانسته طی دو سال گذشته بدهی‌های سنگین این نهاد خدمات رسان شهری پرداخت شد.
جافری اضافه کرد: علاوه بر ایجاد بازارچه شهروند یک بازارچه دیگر در خیابان شهید چمران این شهرستان با هدف ساماندهی فروشندگان سیار احداث خواهد شد.

به گزارش ایرنا سفر یک روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بروجرد به دعوت فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی انجام شده که با بازدید از مراکز مختلف شهری بروجرد و بررسی مسایل و مشکلات شهری خواهد بود همچنین امروز بازارچه شهروند، المان میدان امام خمینی(ره) و سالن پیش سردکن کشتارگاه با حضور جمالی نژاد افتتاح می‌شود. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بروجرد لرستان مجلس شورای اسلامی بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از احداث گلخانه‌های جدید در نهالستان این سازمان خبر داد.
مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد به مساخت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه