Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاح «سازمان داوری تعاون»، «مرکز داوری و میانجی گری صنعت و معدن» و «مرکز داوری هدایت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاح «سازمان داوری تعاون»، «مرکز داوری و میانجی گری صنعت و معدن» و «مرکز داوری هدایت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در داوری تمرکز ما بر سازمان‌های داوری است

ابوالفضل محبی، مدیرکل توسعه داوری و میانجی گری در ابتدای این آیین عنوان کرد: یکی از مولفه‌های ضروری برای توفیق دستگاه قضایی استفاده بهینه و حداکثری از جایگزین‌های قضایی است که شامل میانجی گری، سازش و. می‌شود.

وی اظهار کرد: سند هوشمند تحول قضایی در فصل دوم خود این وظیفه خطیر را بر عهده مرکز توسعه حل اختلاف گذاشته است.

مدیرکل توسعه داوری و میانجی گری خاطرنشان کرد: امروز تمرکز ما بر داوری است و در داوری تمرکز ما بر سازمان‌های داوری است.

وی گفت: اگر داوری به صورت سازمانی رشد پیدا کند، می‌تواند باعث کاهش چشم گیر پرونده‌های قضایی شود.

مدیرکل توسعه داوری و میانجی گری عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد عملیات این نهاد‌ها خواهیم بود.

کار بسیار بزرگی در یکی دو سال گذشته در ارتباط با واحد‌های صنعتی و تولیدی از طریق قوه قضاییه صورت گرفت

سهل آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی در زمینه حمایت از تولید گفت: کار بسیار بزرگی در یکی دو سال گذشته در ارتباط با واحد‌های صنعتی و تولیدی از طریق قوه قضاییه صورت گرفت که در راس آن روسای دادگستری استان‌ها و دادستان‌های استان‌ها بودند.

رئیس خانه صنعت و معدن خاطرنشان کرد: خیلی از واحد‌های صنعتی ما دستخوش اتفاقاتی شدند که حقشان نبود که با ورود و رسیدگی قوه قضاییه خیلی از واحد‌های تولیدی به چرخه تولید و اقتصاد درآمدند.

وی با تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منختب اظهار کرد: ملت ایران نشان دادند با توجه به مصیبت‌ها و مشکلات، نظام را دوست دارند.

سهل آبادی تصریح کرد: امیدواریم در انتخاب وزرای مرتبط به کار و تولید حتما از تشکل‌های تخصصی صنعت و معدن استفاده شود و نظرات آن‌ها گرفته شود.

رئیس خانه صنعت و معدن خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰۰ شهرک صنعتی در کشور فعالیت می‌کند و نزدیک به ۱۰۰ هزار واحد صنعتی در کشور مشغول است.

وی با ابراز خرسندی از استفاده از نهاد داوری در امر صنعت و معدن گفت: در بحث داوری و میانجی گری با توجه به وسعت این موضوع می‌پسندید این اتفاق بیفتد و خیلی از ورودی دادگستری‌ها کم خواهد شد و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

خبر در حال تکمیل است...

 

 

 

برچسب ها: قوه قضاییه داوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه داوری داوری و میانجی گری صنعت و معدن مرکز داوری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد