Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیماسادات لاری در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شرایط واکسیناسیون معلمان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: آموزش برای ما خیلی مهم است. در آموزش و پرورش مقاطع ابتدایی مهم تر است.

وی تاکید کرد: آموزش مجازی همچنان ادامه دارد اما ما می خواهیم آموزش حضوری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت آموزش مجازی به آموزش حضوری نمی رسد و همه اذعان دارند که کیفیت آموزش افت کرده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: مردادماه معلمان مدارس واکسینه می‌شوند تا دانش آموزان بتوانند از مهر به مدرسه بروند.

لاری خاطرنشان کرد: جلساتی با وزارت علوم در زمینه واکسیناسیون دانشگاهیان داشته ایم. حدود ۲۰۰ هزار نفر از استادان و کارکنان دانشگاه‌ها نیز از مرداد واکسینه می‌شوند.

وی افزود: سه میلیون دانشجو در کشور داریم و ۳۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی که در بخش های بالینی حضور داشتند واکسینه شده اند و سایر دانشجویان علوم پزشکی در بخش های بالینی حضور نداشتند هنوز واکسینه نشده اند.

معاون وزیر بهداشت گفت: ۵۰۰ هزار نفر از دانشجو شهریورماه، یک میلیون از دانشجویان در مهرماه، یک میلیون از دانشجویان در آبان ماه و سایر دانشجویانی که باقی مانده باشند در آذرماه واکسینه می شوند.

وی افزود: سناریوی ما در وزارت بهداشت این است آموزش حضوری دانشجویان به صورت شناور برنامه ریزی شود. در این زمینه خوابگاه دانشجویی بسیار مهم است چون بحث انتقال بیماری در خوابگاه ها هنوز اهمیت دارد و باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

کد خبر 5242586

منبع: مهر

کلیدواژه: سیما سادات لاری معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت واکسن کرونا واکسیناسیون واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش سیدابراهیم رئیسی کنکور 1400 وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون استخدامی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آموزش مجازی دستیاران پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای محرمیان با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی برای ارایه این خدمت به مشتریان در کل شبکه بانکی فراهم شده است افزود: وقتی اولین بانک این خدمت را ارائه میدهد، سایر بانک‌ها هم برای نقد کردن غیر حضوری چک دیجیتال اقدام می کنند. نقد شدن غیر حضوری چک الکترونیک در جهت مراجعه نکردن مشتریان به بانک‌ها انجام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است