Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان از شناسایی و انهدام تیم ضد انقلاب در کردستان خبر داد و اعلام کرد که در این عملیات 5 نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

در بیانیه قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان آمده است به استحضار ملت شریف و عزیز کردستان می‌رساند با رصد، رهگیری و اشراف دقیق اطلاعاتی در پی در گیری نیروهای بومی جان بر کف قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان چند روز مانده به انتخابات باگروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی بانه و سروآباد که قصد نفوذ و خرابکاری به‌ویژه در ایام انتخابات را داشتند، سربازان ولایت در دو عملیات ویژه، با توجه به جغرافیای پیچیده منطقه که منجر به انهدام تیم‌های مذکور گردید موفق شدند 5نفر از مزدوران ضد انقلاب را به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین درگیری سه نفر از اشرار هم زخمی شدند و از آن‌ها مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، تجهیزات و امکانات فنی کشف و ضبط شد.

قرارگاه شهید شهرامفر به اشرار و ضد انقلاب هشدار می‌دهد که اجازه هیچ‌گونه تعرض و جنایتی علیه مردم بومی منطقه نمی‌دهد و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرکی با برخورد قاطع رزمندگان مواجه خواهند شد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شهید شهرامفر ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

بنا به روایت تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902607

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟