Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فایننشال تایمز امروز چهارشنبه از قصد آمریکا و چین برای بررسی امکان دیدار «آنتونی بلینکن» و «وانگ یی» وزرای خارجه دو کشور در نشست جی ۲۰ خبر داد که قرار است هفته آینده در ایتالیا برگزار شود.

این روزنامه همچنین مدعی شد که دولت واشنگتن به پکن اطلاع داده که مایل است «وندی شرمن» معاون وزارت خارجه آمریکا، تابستان امسال سفری به چین داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که کاخ سفید گفتگوهای داخلی هم پیرامون اعزام «جیک سالیوان» مشاور امنیتی یا «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به چین داشته تا به این ترتیب، مقدمات دیدار رؤسای جمهور دو کشور فراهم شود.

نشست هفته آتی جی ۲۰ در سطح وزرای خارجه برگزار می شود حال آنکه نشست سران برای ماه میلادی اکتبر تدارک دیده خواهد شد.

چین و آمریکا درباره بسیاری از مسائل حقوق بشری، تجاری و سیاسی با یکدیگر اختلاف نظر دارند حال آنکه واشنگتن بدون ارائه هرگونه مدرکی مدعی است که پکن باید از بابت منشاء شیوع کووید ۱۹ نیز پاسخگو باشد.

کد خبر 5242620 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست جی 20 چین ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا ایران رژیم صهیونیستی فلسطین انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی عراق روسیه افغانستان عربستان سعودی برجام ترکیه جنبش حماس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای

دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای

دیگر خبرها

  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید