Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرک شهید صیاد شیرازی در محدوده شهر تبریز واقع خواهد شد، افزود: آماده‌سازی این شهرک جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گیرد و به متقاضیان اطمینان خاطر داده شود که نسبت به انجام تعهدات اهتمام جدی وجود دارد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آماده‌سازی شهرک مسکونی شهید صیاد شیرازی  که با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان برگزار شد، اظهار کرد: تأمین مسکن نیازمندان، جزو وظایف دولت است و نگاه به مقوله مسکن، باید فارغ از سود و منفعت مادی بوده و همه بخش‌ها این موضوع را به عنوان یک وظیفه ملی احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت سه تعاونی شفاف و توانمند در آماده‌سازی شهرک شهید صیاد شیرازی، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در این زمینه نهایت همکاری را با تعاونی‌های مجری داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار صنایع مختلف در ناحیه غرب و شمالغرب تبریز، گفت: قطعاً ایجاد این شهرک در رفاه حال کارکنان این صنایع موثر خواهد بود و بر این اساس همه دستگاه‌های مرتبط باید برای آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌های آن تلاش کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا نیز در این جلسه آماده‌سازی شهرک شهید صیاد شیرازی را جزو تعهدات این بنیاد اعلام کرد و گفت: به دنبال نفع مادی نیستیم و فقط می‌خواهیم مشکل مردم حل شود.

سردار هابیل درویش با بیان اینکه ۴ هزار متقاضی سکونت در این شهرک، انتظار تسریع در آماده‌سازی آن را دارند، ادامه داد: درحال حاضر تأمین آب مهم‌ترین نیاز شهرک است که در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه‌های استانی هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز  بیان اینکه مساحت کل این شهرک ۲۳۶ هکتار است، افزود: جمعیت‌پذیری این شهرک حدود ۳۰ هزار نفر پیش‌بینی شده و آماده‌سازی آن در دو فاز شرقی به مساحت ۱۶۸ هکتار و غربی به مساحت ۶۸ هکتار انجام می‌شود.

ابوالقاسم سلطانی با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید بنیاد تعاون ناجا، کار آماده‌سازی شهرک سرعت گرفته است، افزود: مهم‌ترین نیازهای شهرک در حال حاضر تأمین آب و احداث شبکه‌های آب و فاضلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد حوزه مسکن فعال شده است که از جمله می‌توان به شهرک‌های ولی‌عصر(عج) بناب، ولی‌عصر(عج) بستان‌آباد و میلاد مرند اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و توزیع برق استان و شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این جلسه درخصوص تأمین زیرساخت‌های شهرک شهید صیاد شیرازی به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربايجان شرقي شهرک شهید صیاد شیرازی آماده سازی شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد