Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:02:21 GMT

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۷۷۹

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، طی نشستی با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و  قراخانلو به عنوان مشاور علمی پژوهشی رئیس کمیته ملی المپیک معرفی شد.

در این نشست که با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رضا قراخانلو،کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو و مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: قراخانلو یک شخصیت علمی غیرقابل انکار در ورزش کشور هستند که خدمات ایشان به ورزش کشور را هیچ کس نمی‌تواند انکار کند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن بیان این مطلب که ما تودیع و معارفه‌ای نخواهیم داشت افزود: قراخانلو از مجموعه جدا نشده اند و تا پایان دوره با ما هستند. او مشاور علمی ما است و ماموریت‌های علمی آکادمی را دنبال می‌کنند. او همچنین در شورای سیاستگذای آکادمی و شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران نیز حضور دارد پس ما تودیعی نداریم. سعیدی آکادمی را سرپرستی خواهند کرد تا بعد از المپیک یک تصمیم منطقی را در خصوص آکادمی اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به این مطلب آکادمی باید جزء بهترین‌های منطقه باشد افزود: ما تلاش می‌کنیم آکادمی یک مرکز نمونه علمی و تمرینات برتر در سطح منطقه باشد باید این مسیر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا به این جایگاه برسد ما نیمی از برنامه‌ها را دنبال کردیم و نیمی دیگر مانده است که باید آن را دنبال کنیم.

در ادامه این جلسه از سوی صالحی امیری حکم مشاور علمی پژوهشی رئیس کمیته ملی المپیک به قراخانلو و حکم سرپرستی آکادمی ملی المپیک به کیکاووس سعیدی اعطاء شد.

بیشتر بخوانید

صالحی امیری: نوبخت ۳ و نیم میلیارد تومان به ورزش کمک خواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک اخبار ورزشی رئیس کمیته ملی المپیک آکادمی ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

مسئولان کشور یونان مشعل المپیک را به کمیته برگزاری المپیک پاریس ۲۰۲۴ تحویل دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونانی‌ها در مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر برگزار شد، مشعل المپیک 2024 را به کمیته سازماندهی این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

مشعل المپیک اکنون به پاریس می‌رود، جایی که المپیک تابستانی از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود. نماد بازی‌های المپیک با کشتی بادبانی به فرانسه می‌رود و در تاریخ 8 می به بندر مارسی می‌رسد.

فلورنت مانودو نخستین مشعل‌دار در فرانسه است. کمیته برگزاری المپیک پاریس اعلام کرد: یکی از ورزشکاران برجسته ما که چهار بار مدال‌آور بازی‌ها است، نخستین کسی است که با در دست داشتن مشعل المپیک پا به خاک فرانسه می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک