Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:18:35 GMT

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۹۵۸

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

با حکم رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، کیاکووس سعیدی به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، طی نشستی با حضور رییس کمیته ملی المپیک، سعیدی به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و قراخانلو بعنوان مشاور علمی پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، رضا قراخانلو، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو و مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد، صالحی امیری طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: قراخانلو یک شخصیت علمی غیرقابل انکار در ورزش کشور هستند که خدمات ایشان به ورزش کشور را هیچ کس نمی تواند انکار کند.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن بیان این مطلب که ما تودیع و معارفه ای نخواهیم داشت، افزود: آقای قراخانلو از مجموعه جدا نشده اند و تا پایان دوره با ما هستند. ایشان مشاور علمی ما هستند و ماموریت های علمی آکادمی را دنبال می کنند. ایشان همچنین در شورای سیاستگذای آکادمی و شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران نیز حضور دارند پس ما تودیعی نداریم. آقای سعیدی آکادمی را سرپرستی خواهند کرد تا بعد از المپیک  یک تصمیم منطقی را در خصوص آکادمی اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به این مطلب آکادمی باید جزو بهترین های منطقه باشد، افزود: ما تلاش می کنیم آکادمی یک مرکز نمونه علمی و تمرینات برتر در سطح منطقه باشد باید این مسیر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا به این جایگاه برسد ما نیمی از برنامه ها را دنبال کردیم و نیمی دیگر مانده است که باید آن را دنبال کنیم.

در ادامه این جلسه از سوی صالحی امیری حکم مشاور علمی پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک به قراخانلو و حکم سرپرستی آکادمی ملی المپیک به کیکاووس سعیدی اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس کمیته ملی المپیک آکادمی ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس