Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله با بررسی محصول می توانیم با انواع مدلهای آنها آشنا شویم و ببینیم که کدام یک از صندلی های مسافرتی تاشو می تواند انتظارات ما را برآورده کند. این مقاله یک راهنمای خرید صندلی مسافرتی و همراه و صندلی راحتی تاشو است.

به گزارش برنا، ممکن است در هنگام پیک نیک یا مکانی برای استراحت دیده باشید که فردی صندلی تاشو ای دارد که آن را باز می کند و بستری برای نشستن فراهم می‌کند و در هنگامی که کارش تمام شد آن را تا می کند و در حالی که صندلی جای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد آن را حمل می‌کند و با خود می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صندلی ها، صندلی تاشو مسافرتی نام دارد. صندلی تاشو مسافرتی آسودگی فرد را برای استراحت در مکانهای عمومی و فضاهای باز به همراه دارد و به دلیل فرایند ساخت و شکلی که دارد به راحتی قابل جابجایی و استفاده است.

 

 دلیل استفاده مردم از این صندلی ها سبکی آنها، حمل و نقل آسان آنها و فضای کمی است که اشغال می کنند. این صندلی ها به راحتی در صندوق عقب زیر صندلی ماشین جا میگیرد و به راحتی آن را می‌توانیم هر جا که بخواهیم آن را با خود ببریم.

بیشتر بخوانید : صندلی ساحلی دسته دار

 حال سوال این است که یک صندلی مسافرتی تاشو برای خرید چه صندلی است ؟ با چه بدنه ای، چقدر از را می تواند تحمل کند یا در چه ابعادی در بازار وجود دارد ؟

در این مقاله با بررسی محصول می توانیم با انواع مدلهای آنها آشنا شویم و ببینیم که کدام یک از صندلی های مسافرتی تاشو می تواند انتظارات ما را برآورده کند. این مقاله یک راهنمای خرید صندلی مسافرتی و همراه و صندلی راحتی تاشو است.

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید صندلی های تاشو باید به آن توجه کرد نوع پایه هایی است که از آن ساخته شده است. باید دقت کنید که صندلی‌های تاشو در چه زاویه هایی می تواند باز و بسته شود. اکثر صندلی های تاشو به صورت ۹۰ درجه تا ۱۲۰ درجه، قابلیت باز و بسته شدن دارد اگرچه این زوایا نیز می توانند در زاوایای دیگری تنظیم شود. صندلی تاشو 3 حالته  در همین گروه می باشد. پشتی این صندلی می‌تواند در زوایای مختلفی قرار گیرد.

صندلی مسافرتی تاشو خوب

صندلی های تاشو در انواع و اقسام طرحها و ابعاد مختلف ارائه می شوند. این تفاوت‌ها می‌تواند   3 حالته یا 5  حالته بودن آن‌ها نیز باشد. افراد می توانند بسته به سلیقه و کاربردی که برای آنها دارد، صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنند و خرید کنند. قرار گرفتن تکیه گاه صندلی ها برای ابعاد مختلف می باشد و همچنین پشتی آن ها ممکن است پهن یا باریک باشد یا ارتفاع پشتی کم یا بلند باشد. باید دقت کنیم که پشتی و تکیه گاه صندلی مسافرتی تاشو باید به اندازه‌ای باشد که کل کمر را پوشش دهد و از فشار به کمر جلوگیری کند. در واقع باید یک اندازه، متناسب با آناتومی بدن انسان داشته باشد.

صندلی تاشو مسافرتی طبی

صندلی های مسافرتی 3  حالته یا 5 حالته ای وجود دارند که با استانداردهای طبی تولید می شوند. صندلی های تاشو مسافرتی طبی دارای رویه ی نرم  و مواج هستند. صندلی های طبی تاشو مسافرتی نسبت به صندلی های تا شوی معمولی به کمر فشار می آورند و در نشستن طولانی مدت خستگی دیرتر به سراغ ما می آید. صندل های طبی تاشو به خوبی منعطف می شوند و آناتومی بدن را به راحتی در خود می گیرند.

صندلی تاشو مسافرتی دسته دار یا بی دسته

بعضی از صندلی های مسافرتی تاشو دارای دسته های کناری هستند و بعضی دیگر دسته ی کناری ندارند. وجود دسته ی کناری در هنگام خرید یک صندلی مسافرتی تاشوی خوب، پیشنهاد می شود. زیرا در هنگامی که نشسته ایم، از آویزان ماندن دست ها جلوگیری می کند و دست ها روی آن خسته نمی شوند. صندلی های تاشویی که دست ندارند به گونه ای طراحی شده اند که قابل تغییر به تخت خواب تاشو نیز هستند. در صورتی که این قابلیت در صندلی تاشو مسافرتی است، وجود داشته باشد می‌توان آن را یکی صندلی های تاشو مسافرتی خوب در نظر گرفت.

صندلی های تاشو مسافرتی سایه بان دار

 برخی از این صندلی های  تاشو مسافرتی 3 حالته ، دارای سایه بان زیبا و کاربردی هستند که می توان طبق سلیقه ی این صندلی ها را انتخاب کرد. بهتر است صندلی های سایه بان دار را انتخاب کنید زیرا وجود آن ها می تواند کمک شایانی در مقابله با نور آفتاب بکند. همچنین برخی از این سایه بان ها قابلیت جدا شدن دارند که می توان در صورت نیاز نداشتن آن ها را جدا کرد . همانطور که در بالا گفته شد ابعاد صندلی ها مختلف می باشد و صندلی هایی دو نفره و حتی چهار نفره وجود دارند که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند.

جنس بدنه ی صندلی تاشو مسافتی خوب

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره می بایست در هنگام خرید صندلی تا شو مسافرتی 3 حالته  یا 5 حالته توجه داشت، جنس بدنه ی آن هاست. هرچه جنس بدنه و دیگر قسمت های صندلی ها مرغوب تر و مقاوم تر باشد، می توان از آن محصول انتظارات بیشتری چون نرمی و راحتی و نیز عمر طولانی تری را انتظار داشت. اغلب صندلی ها دارای رویه های اغلب برزنتی با الیاف بسیار نرم یا پلی استری می باشند این رویه ها هر دو از اجناس بسیار مرغوب و انعطاف پذیر می باشند که می توانند به خوبی منعطف شوند و خاصیتی فنری داشته باشند. این اجناس برای تولید رویه ی صندلی های تاشو بسیار مناسب هستند و اغلب تولید کنندگان مطرح، از این اجناس در تولیدات خود استفاده می کنند . جنس بدنه ی این صندلی ها نیز اغلب از آلیاژ بسیار محکم و مقاوم آهن تشکیل شده اند که دارای خاصیت ضد زنگی نیز می باشند ، گاهی بدنه ی برخی از این صندلی ها نیز از آلومینیوم مقاوم ساخته شده اند که مقاومت بسیار زیادی را در برابر وزن می توانند تحمل کنند. همچنین صندلی هایی که از بدنه ی فایبرگلاسی تولید شده اند نیز جز صندلی های درجه یک و با کیفیت محسوب می شوند. صندلی هایی که بدنه ی آن ها آلومینیوم و فایبرگلاس تهیه شده اند از وزن سبک تری برخوردار می باشند و به همین دلیل حمل آن ها نیز راحت تر است.

منبع : شرکت نگین نقش جهان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صندلی تاشو صندلی ساحلی صندلی های تاشو صندلی ها خرید صندلی جنس بدنه سایه بان شده اند ی صندلی بدنه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای راه اندازی خط تولید

خط تولید به یک سیستم تولید انبوه گفته می‌شود که در طی آن یک محصول یا خدمات به صورت مرحله‌ای و از طریق تجهیزات و نیروی انسانی مختلف ساخته می‌شود. خط تولید به شرکت این امکان را می‌دهد که با کاهش زمان و هزینه‌ها تولید بهتری داشته باشد.

یکی از نتایج انقلاب صنعتی، راه اندازی خط تولید بود که در زمینه‌های مختلفی مانند الکترونیک، خودروسازی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. راه اندازی خط تولید یک فرایند چالش برانگیز و پیچیده است و نیاز به طراحی، برنامه ریزی، تحلیل، اجرا و کنترل دارد. در این مقاله قصد داریم به مطالبی در زمینه راهنمای راه اندازی خط تولید اشاره کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما همراه باشید‌.

مراحل راهنمای راه اندازی خط تولید

در این بخش به ۵ مرحله راه اندازی خط تولید اشاره می‌کنیم که شامل موارد زیر است:

تعیین نیازهای خط تولید انتخاب فناوری مناسب طراحی خط تولید اجرای خط تولید کنترل خط تولید

در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

مرحله اول: تعیین نیازهای خط تولید

مرحله اول از راهنمای راه اندازی خط تولید، تعیین نیازهای تولید است. پیش از هرچیزی برای راه اندازی خط تولید، باید محصولی که می‌خواهید تولید کنید را مشخص کنید. محصول مورد نظر باید چه ویژگی کمی و کیفی داشته باشد. چه بازار هدفی را در نظر دارید. چه ظرفیت تولیدی مورد نظر شماست. این موارد می‌تواند شما را در جهت طراحی خط تولید کمک کند.

مرحله دوم: انتخاب فناوری مناسب

پیش از راه اندازی خط تولید، باید فناوری‌های مناسب برای فرایندهای تولید، ذخیره سازی، بسته بندی، حمل و نقل و... را انتخاب کنید. این فناوری می‌تواند شامل دستگاه‌های خودکار، نیمه خودکار یا دستی باشد‌. همچنین باید توجه داشته باشید که فناوری‌های انتخاب شده با یکدیگر سازگاری داشته باشند و قابل اتصال و تعویض باشند.

مرحله سوم: طراحی خط تولید

طراحی خط تولید شامل تعیین مکان، شکل، ابعاد، ترتیب فرایندهای تولید و همچنین فضای لازم برای آن‌ها است. در این مرحله از راه اندازی خط تولید می‌بایست به فاکتورهای مهمی همچون زمان سیکل، جریان مواد، اشغال فضا، ضایعات، زمان تعویض، بهداشت و... توجه کنید. مهم‌ترین هدف از طراحی خط تولید افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و همچنین بهبود کیفیت است.

مرحله چهارم: اجرای خط تولید

پس از مرحله خط تولید، می‌بایست به مرحله اجرای خط تولید بپردازید. در این مرحله باید خریداری فناوری‌های انتخاب شده، نصب و راه اندازی آن را انجام دهید. در این مرحله باید نیروی انسانی مورد نیاز را استخدام کنید. همچنین درصورت رو به رو شدن با مشکلات مالی، انسانی و یا فنی، باید با انتخاب راه حل های مناسب به مشکلات پاسخ دهید.

مرحله پنجم: کنترل خط تولید

پس از اجرای مرحله چهارم، مرحله پنجم از راهنمای راه اندازی خط تولید، کنترل آن است. در این مرحله باید عملکرد خط تولید مورد ارزیابی قرار گیرد. برای این کار باید به تعریف و اندازه گیری معیارهای سنجش عملکرد خط تولید بپردازید. این معیارها معمولا شامل بهره وری، سودآوری، کیفیت، هزینه‌ها، کارایی و..‌. هستند.

کنترل کیفیت خط تولید چیست؟

کنترل کیفیت شامل آزمایش واحدهای محصول و تعیین این مسئله که آیا آن‌ها با مشخصات محصول نهایی مطابقت دارند یا خیر، می‌شود. مهم‌ترین هدف از انجام این آزمایش، تعیین هرگونه نیاز جهت اقدامات اصلاحی در مسیر فرایند تولید است. یک کنترل کیفیت مناسب به سازمان‌ها کمک می‌کند تا در جهت پاسخ به تقاضای مشتریان خود به صورت مطلوب عمل کنند و محصولات بهتری را ارائه کنند. تعریف کنترل های مشخص و به خصوص، از جمله جنبه‌های مهم کنترل کیفیت است.

برنامه ریزی تولید در راهنمای راه اندازی تولید

برنامه ریزی تولید نوعی فرایند است که شامل تعیین استراتژی‌ها، کنترل فرایند‌های تولیدی، زمان‌بندی ها و... در جهت بهبود کیفیت محصول است. این فرایند به کسب و کارها در جهت بهینه کردن منابع خود کمک می‌کند. به عبارتی دیگر، به تدوین راهنمای طراحی تولید یک محصول یا خدماتی دیگر که به سازمان‌ها در جهت بهره‌وری فرایند تولید کمک می‌کند، برنامه‌ ریزی تولید گفته می‌شود. از این رو برنامه ریزی تولید یکی از گام‌های مهم و اساسی در راهنمای راه اندازی خط تولید به شمار می‌رود.

نرم افزار erp چه نقشی در خط تولید دارد؟

نرم افزار erp یا همان برنامه ریزی منابع سازمان، یک سیستم نرم افزار ماژولار است که با هدف یکپارچه سازی فرایند‌های اصلی کسب و کارها در سیستم واحد، طراحی و تولید شده است. این نرم افزار شامل مولفه‌های اصلی یک نرم افزار است که معمولا با نام ماژول شناخته می‌شوند. آنچه نرم افزار erp را از دیگر نرم افزارها متمایز می‌کند، یک پایگاه داده مشترک است که با استفاده از ماژول‌های مختلف به اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند. برخی از این ماژول‌ها با دیگر ماژول‌های درگیر در فرایند کسب و کار به اشتراک گذاشته شده‌اند.

چطور می‌توان خط تولید یک شرکت را مدیریت کرد؟

در هنگام مدیریت خط تولید، می‌بایست به برخی عوامل مهم توجه کافی داشته باشید. در این‌جا قصد داریم شما را با این عوامل آشنا کنیم. به صورت کلی از جمله عواملی که در مدیریت خط تولید یک شرکت موثر است، عبارت است از:

افزایش میزان شفافیت سازی در فروش و استراتژی بازاریابی درک راه و روش بازاریابی و روش چگونه فروختن غرق شدن در کار با اشتیاق و علاقه فراوان عمل کردن و وارد کار شدن( اجرای نتایج) چگونه می‌توان یک خط تولید با راندمان و بازدهی بالا ایجاد کرد؟

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم شما را با مواردی که در راندمان و بازدهی بیشتر خط تولید موثر هستند، آشنا کنیم. جهت کسب اطلاعات گسترده‌تر، در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه ریزی دقیق جهت جلوگیری از موانع پایبندی به برنامه ریزی انجام شده تهیه نرم افزارهای به روز و جدید ارتقای سطح بین مهندسی و تولید مراقبت از تجهیزات و سالم نگه داشتن آن‌ها جمع بندی

در این مقاله به بررسی راهنمای راه اندازی خط تولید، تعریف مفهوم خط تولید و مباحثی از این دست پرداختیم. استفاده از فناوری و تکنولوژی‌های نرم افزاری برای مدیریت خط تولید الزامی است. به همین جهت نرم افزار. SAP ERP گزینه‌ای مناسب برای این بخش است. برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید با مجموعه Msys به آدر سایت https://www.msys.ir/ در ارتباط باشید. این مجموعه فعالیت ابتدایی خود را با هدف ارائه دیدگاه‌های erp و همچنین معرفی محصولات تراز اول دنیا آغاز کرده است. امروزه استفاده از سیستم‌های نرم افزارهای ناکارآمد و قدیمی، مانع رشد و پیشرفت بسیاری از شرکت‌های داخلی می‌شود. از این رو سعی کنید از طریق سیستم‌های نرم افزاری امروزی و کارآمد، در راه اندازی خط تولید شرکت یا کسب و کار خود، به صورت مطلوب عمل کنید.

دیگر خبرها

  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • ابداع ریزسوزن‌های نرمی که فناوری‌های پوشیدنی را با بدن سازگار می‌کند