Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار مجری این طرح به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی برای وسایل نقلیه عبوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ "محمد پور شمس" در بیان جزئیات این خبر گفت: با شروع اجرای عملیات احداث آزادراه اراک -خرم آباد از مراحل آغاز این پروژه رعایت ایمنی ترافیک، مورد تاکید پلیس راه استان قرار گرفت و در بازدیدهای تخصصی کارشناسان پلیس راه، ایرادات در مراحل اجرای کار احصا و به پیمانکار اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره با ماده ۲۱۲ آئین نامه راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: بنا بر این قانون اشخاصی که به هر نوع و عنوان روی راه های عمومی کار می کنند موظفند پیش از شروع عملیات، علائم ایمنی عبور و مرور را براساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه ها که به تایید مسئولین مرتبط می رسد در محل نصب و از علائم هشداردهنده استفاده کنند، در غیر این صورت مامورین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه موظفند از کارآنان جلوگیری به عمل آورند.

 رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد:‌ در مراحل اجرای عملیات احداث آزادراه اراک - خرم آباد،‌ ایرادات در بحث ایمنی و خطرات احتمالی برای رانندگان عبوری به علت اختلاف سطح موجود و وجود موانع زیاد ناشی از عملیات عمرانی احصا و به منظور رفع این مشکلات که تبعات کاهشی ایمنی ترافیک برای وسایل نقلیه را به همراه داشت، به پیمانکار مربوطه اعلام شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ با توجه به عدم توجه پیمانکار به تذکراتی که درخصوص ایمن سازی مسیر در حال تعریض ابلاغ شد، سرانجام با حضور نمایندگان پلیس راه و همکاری فرماندهی شهرستان اراک و حضور پیمانکار مجری طرح فوق، عملیات عمرانی متوقف شد و ادامه فعالیت، منوط به ایمن سازی کامل مسیر و تایید پلیس راه استان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی اراك پلیس راه استان آزادراه اراک خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی