Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  اظهار داشت: از ابتدای امسال به ۲۲ پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

او افزود: عمده این پرونده‌ها مربوط به وارد کنندگانی بوده که برای واردات کالا به کشور ارز دولتی دریافت ولیکن به تعهد خود در این رابطه عمل نکرده اند و به عبارتی دیگر ارز‌های دریافتی به اقتصاد کشور بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بالغ بر هزار میلیارد ریال عنوان کرد گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون تعزیرات حکومتی مجازات‌هایی همچون تعلیق کارت بازرگانی و استرداد عین ارز دریافتی برای متخلفین این پرونده‌ها اعمال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران اقتصادی هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و پرونده‌هایی که در این رابطه در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شود با جدیت و قاطعیت رسیدگی و اشد مجازات برای متخلفان اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس پرونده تعهدات ارزی تعزیرات حکومتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر  اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تقلب در تعمیر کولر
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه