Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی در خصوص تالارهای پذیرایی گفت: این تالارها یکی از مراکز خطرناک استان هستند و در چند روز گذشته فقط از یک مراسم ۱۸ فرد مبتلا به کرونا مثبت شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیامک محبی» امروز (چهارشنبه 2 تیر) در جلسه ستاد کرونا استان که در استانداری قم برگزار شد گفت: تعداد شهرهای قرمز در کشور روزبه افزایش است به‌گونه‌ای که به 22 شهر رسیده است و این خطر جدی برای ما به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: عادی انگاری متأسفانه وجود دارد و این امر اگر رواج یابد شاهد مشکلات بسیاری خواهیم بود و بار دیگر گرفتار پیک خواهیم شد.
 

وی گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در روزهای گذشته در قم افزایش‌یافته و امکان خارج ساختن بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) از پذیرش بیماران کرونایی مهیا نشد.


محبی بابیان اینکه تعداد تست‌های مثبت افزایش‌یافته است گفت: اگر وضعیت هفته جاری کرونایی در هفته آینده نیز ادامه یابد، باید شاهد تغییر وضعیت کرونایی و شرایط دشوارتر باشیم.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص عملیات واکسیناسیون در قم گفت: ۱۲ هزار و ۳۰۰ دوز واکسن جدید یکشنبه هفته جاری وارد قم شده است و حدود 60 هزار دوز واکسن نیز تاکنون تزریق‌شده است.


وی در خصوص واکسن ایرانی گفت: تزریق این واکسن نیز طبق پیش‌بینی وزارت بهداشت از هفته آینده آغاز خواهد شد و ما نیز در قم آمادگی داریم.


محبی به وضعیت مسافران در قم اشاره کرد و گفت: متأسفانه این امر به یک چالش تبدیل‌شده است و ما هیچ آمار و اطلاعاتی از مسافران ورودی به استان و استقرار آن‌ها در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نداریم.


وی در خصوص تالارهای پذیرایی گفت: این تالارها یکی از مراکز خطرناک استان هستند و در چند روز گذشته فقط از یک مراسم 18 فرد مبتلا به کرونا مثبت شناسایی شدند.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: آبمیوه فروشی و بستی فروشی‌ها نیز مباحث بهداشتی را رعایت نکرده و شاهد عدم فاصله‌گذاری هستیم و روند کنونی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بسیاری از مراکز خدمات رسان و تفریحی نگران‌کننده است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!