Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@02:38:27 GMT

حفر و تکمیل ۲۲ حلقه چاه نفت و گاز در کشور

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۹۹۲

حفر و تکمیل ۲۲ حلقه چاه نفت و گاز در کشور

معاون شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۲۲ حلقه چاه نفت و گاز در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

مسعود افشار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید، در سه ماه نخست امسال موفق به حفر و تکمیل ۲۲ حلقه چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد چاه، سه حلقه توسعه‌ای، دو حلقه اکتشافی و ۱۷ حلقه تعمیری – تکمیلی هستند.

معاون شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱۸ حلقه از این ۲۲ حلقه چاه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دو حلقه در شرکت نفت فلات قاره و دو حلقه در حوزه فعالیت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، حفاری و تکمیل نهایی شده است.

افشار با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون متراژ حفاری چاه‌ها به ۱۶ هزار و ۷۹۷ متر رسیده است، بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال حفاری سه حلقه چاه، ۱۴ روز زودتر از زمان تعیین‌شده خاتمه یافت و این نشانه عملکرد موفق حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران است.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، وی افزود: هم‌اکنون ۲۵ دستگاه حفاری در حال جابه‌جایی در موقعیت‌های عملیاتی هستند.

برچسب هاحفاری چاه نفت شرکت ملی حفاری ایران (NIDC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: حفاری چاه نفت شرکت ملی حفاری ایران NIDC آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی حفاری ایران ۲۲ حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا