Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته های اخیر تورهای متعدد گردشگری در استان آغاز به کار کرده اند ولی برخی از این تورها موارد بهداشتی و فنی  لازم را رعایت نکرده و به صورت غیر مجاز فعال هستند.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی در همین زمینه گفت: ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی بدون داشتن مجوز بند “ب” ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بایرام زاده اظهار کرد: آژانس‌هایی با مجوز بند ب که در ‌این دسته قرار می‌گرنند  تحت حمایت و هدایت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بوده  و یکی از ویژگی‌های ‌اینگونه از آژانس‌ها برگزاری تورها است.

 وی ادامه داد: برگزاری تورهای ورودی، رزرو هتل، اخذ ویزا و تمامی‌ فعالیت‌های مربوط به فعالیت‌های گردشگری را ‌این آژانس‌ها انجام می‌دهند.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کروناو آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، به منظور برخورد با تورهای غیرمجاز، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفته است.

وی گفت:با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مقابله و برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان، طی سه ماه نخست سال جاری با ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز برخورد و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

بایرام زاده عنوان کرد: فعالیت این گروه‌ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و برای پیگیری به مراجع قضایی ارسال می‌شود. 

کد خبر 609663

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • کامل‌ترین تورهای ترکیبی ویژه بهار ۱۴۰۳
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان