Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، روزنامه معاریو گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش است تا همکاری‌های خود را با ارتش اردن در مرز بین دو کشور تقویت کند.

این روزنامه نوشت: «تقویت همکاری از طریق ایجاد یک اتاق مدیریت عملیات مشترک برای هر دو ارتش انجام خواهد شد و دو طرف دارای یک تصویر نظارتی مشابه هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از ابزارهای ارتش اسرائیل و از طریق سیستم کنترل و نظارت واحد از یک زبان مشترک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اگرچه در اتاق عملیات ارتش اسرائیل هیچ نماینده‌ای از اردن وجود ندارد اما این برای اولین بار است که دو طرف عملا به تصویر مشابهی از ابزار نظارت و جمع‌آوری اطلاعات برای ارتش اسرائیل دست می‌یابند و بنابراین اطلاعات مشترک حیاتی را با هدف خنثی کردن عملیات نفوذ به اسرائیل مبادله می‌کنند.

عملیات مشترک در ماه‌های آینده آغاز می‌شود و در صورت موفقیت پروژه، موضوع توسعه گسترده آن به سایر مناطق در طول مرزها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در گزارش روزنامه معاریو آمده است که اتاق عملیات مشترک بخشی از یک پروژه گسترده ارتش اسرائیل موسوم به «جرثقیل در مرزها» است که در چارچوب آن تغییرات سازمانی و مفهومی در مورد دفاع از مرز با ایجاد استراتژی‌های ویژه اجرا می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسرائیل اردن اتاق عملیات مشترک عملیات مشترک ارتش اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت