Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای ارائه گزارش روند مذاکرات وین گفت، حتما باید رضایت رئیس جمهور منتخب برای تصمیم‌گیری در مورد احیای برجام و توافق جدید جلب شود.

قدس آنلاین: رئیس دفتر رئیس جمهور امروز در حاشیه حلسه هیئت دولت با قدردانی از مردم برای لبیک به ندار رهبر انقلاب و حضور گسترده در انتخابات و رای بالا به رئیس جمهور منتخب، گفت: رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه ما است، چه کسانی که رای دادند، چه کسانی که رای ندادند و چه کسانی که به رقیب ایشان رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعضای دولت تا روز ۱۳ مرداد هر آنچه می‌توانند باید تلاش کنند تا انتقال قدرت را بدون مشکل داشته باشیم، افزود: در این زمینه همه گزارش‌ها، اطلاعات و تجربیات و حتی برنامه‌هایی که برای آینده است، باید صادقانه و شفاف در خدمت شخص رئیس جمهور منتخب و مجموعه‌ای که ایشان گیرد .

وی ادامه داد: حتی باید گام دیگری برداریم تا برای ماه‌های اول که دولت سیزدهم جا می‌افتد مقدماتی را فراهم شود تا راحت‌تر کار کنند و معاونان و مسئولان را انتخاب کنند.

فصل رقابت تمام شد، دوره رفاقت است.

واعظی اضافه کرد: هم در بخش داخلی و هم خارجی باید تلاش کنیم و امیدواریم مردم همکاری کنند و خواهش می‌کنم نحله‌ها و جناح‌های سیاسی که در انتخابات رقابت کردند از این به بعد بحث رفاقت و همکاری مطرح است و همه گروه‌های سیاسی باید خود را در خدمت رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم قرار دهیم.

رئیس دفتر روحانی با تاکید بر اینکه هرچه به دولت سیزدهم رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم، به مردم خود کمک کرده‌ایم، گفت:  امیدوارم با روحیه همدلی، همفکری، انسجام و وحدت مشکلات مردم در آینده کمتر شود و مشکلات فعلی هم از بین برود.

۱۰۴۰ تحریم در توافق وین برداشته می‌شود

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره محتوای متن نهایی شده در وین و بررسی ان در پایتخت ها، همچنین نظر رئیس جمهور منتخب و تیم سیاست خارجی او درباره گزارش وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشور از روند گفتگوها و توافق در وین، با بیان اینکه مذاکرات پیشرفت زیادی داشته، تصریح کرد: طبق گزارشس هایی که ما دریافت کرده‌ایم تمام مسائل موضوعی اقتصادی توافق شده که تحریم ها برداشته شود. الان بحثی درمرود بانک و نفت و پتروشیمی و بیمه و کشتیرانی و هواپیمایی حل شده و بیش از ۱۰۴۰ تحریم دوره ترامپ برداشته می شود.

وی افزود: همچنین توافق شد برخی تحریم‌ها مربوط به افراد و بیت رهبری برداشته شود. اما از آنجا که اساس مذاکره برجام در ارتباط با مسایل هسته ای بود، لذا همه تحریم های مرتبط با اینها برداشته می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور  با بیان اینکه تحریم‌های قبل  از۹۴ به این نشست مربوط نمی‌شود، گفت: در ارتباط با مساله برجام رییس جمهور در نشست هیات دولت به وزرا رستور دادند هر تصمیمی که می‌گیریم و این تصمیم به دولت آینده تسری پیدا می‌کند و شاید دولت بعد راضی و موافق نباشد اخلاق حکم می کند که انجام ندهیم.

واعظی اظهار کرد: در رابطه با برجام که موضوع مهمی است رییس جمهور دستور داد عراقچی به محض رسیدن به تهران با وزیر امور خارجه خدمت آقای رییسی برسد و گزارش پیشرفت‌ها و محدودیت ها را اعلام کند. این گزارش یک ساعت و نیم طول کشید و همه موارد اعلام شد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه رییس جمهوری بعد از اعلام انتخابات برای تبریک خدمت آقای رییسی رفتند، گفت: این جلسه محدود به تبریک نبود و مطالب مهمی مطرح شد.

وی افزود حتما باید رضایت رئیس جمهور منتخب در مورد تصمیم‌گیری برای برجام لحاظ شود، البته ایشان هنوز نظری پس از دریافت گزارش وزیر امور خارجه به دولت نداده اند.

ارزش کار دانشمندان ایرانی با پول قابل سنجش نیست

واعظی درباره خبرهای منتشر شده در مرود فروش هر واحد واکسن کوو برکت به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به دولت را رد این خبر گفت: ارزش کاری که دانشمندان و موسسات ایرانی با تولید واکسن انجام دادند به هیچ وجه با پول قابل سنجش نیست اما بنا بر گزارش و اطلاع رسانی وزارت بهداشت هنوز واکسن های داخلی قیمت گذاری نشده اند.

هنوز قیمت تمام شده واکسن داخلی احسا نشده

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درمرود اینکه قیمت تمام شده واکسن های داخلی از جمله واکسن کوو برکت احصا شده و یا دولت پولی بابت خرید واکسن به این بنیاد پرداخت کرده، گفت: نهادهای ناظر و مسئول در حال بررسی و ارزیابی قیمت تمام شده این واکسن هستند و باید حاشیه سود معقولی هم به آن تعلق گیرد.

دولت هنوز پولی بابت واکسن برکت پرداخت نکرده

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کردک  اما دولت تا کنون هیچ پولی بابت واکسن به بنیاد برکت نداده است.

وی افزود: از یک میلیون دز واکسنی که قرار است در مرحله اول عرضه شود تا کنون فقط ۱۹۰ هزار دز آن اماده شده.

ادامه دارد...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور مذاکرات وین توافق برای احیای برجام واکسن کرونا واکسن کوو ایران برکت رئیس جمهور منتخب قیمت تمام شده رییس جمهور پولی بابت رئیس دفتر تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.


پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.


فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است