Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی پرسپولیس برای دیدار برابر مس تدبیر ویژه‌ای را اتخاذ کرده اند تا شرایط برای بازی در رفسنجان مهیا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در حالی باید برابر مس به میدان برود که این دیدار قرار است در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار شود، ورزشگاهی که چمن منصوعی دارد و این بازی قرار است در این شرایط برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راست کادر فنی پرسپولیس برای آمادگی بیشتر سرخ پوشان و آشنایی شان برای بازی در این شرایط محل تمرین خود را تغییر دادند.

براین اساس قرار است تمرین امروز سرخپوشان در یکی از چمن‌های مصنوعی شهر تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس مس تمرین پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند