Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: بیش از حد برای برخی پروژه‌ها خود را درگیر فرآیند مزایده و مناقصه کرده‌ایم اما ترک تشریفات در برخی از پروژه‌ها ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: شناسنامه برای همه پروژه‌های در دست اجرای استان آماده شده که وضعیت در برخی از پروژه‌ها اصلا رضایت‌بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برخی از مدیران ریسک‌پذیر نیستند، ترک تشریفات روند اجرای پروژه‌ها را تسریع می‌بخشد این مهم باید به عنوان یک اولویت به ویژه در شرایط فعلی مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

سیدفواد حسینی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج هم با ارائه گزارشی از وضعیت برخی لکه‌های آموزشی در سطح شهرستان سنندج، اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در ناحیه یک سنندج به دو برابر ارتقا پیدا کرده است.

وی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تمام احداث کنندگان شهرهای جدید و شهرک‌های مسکونی در تمام نقاط کشور و در داخل و خارج از حریم قانونی شهرها اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات دولتی، غیردولتی، نهادها و کارخانه‌ها مکلفند همزمان با تهیه و آماده سازی زمین یا ساخت واحدهای مسکونی و صنعت به تناسب تعداد و سطح زیربنای این گونه واحدها نسبت به احداث و تامین فضای آموزشی و پرورشی مورد نیاز در مقاطع مختلف براساس استاندارهای مصوب به طور مستقیم یا با پرداخت هزینه مربوط به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس بر طبق نظر شورای شهرستان یا منطقه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام با توجه به کمبود زیرساخت‌های آموزشی به ویژه در برخی نقاط استان ضروری است و در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان آموزش مدیریت سنندج پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حجاج زیارت حج تمتع از کردستان هزار و ۱۴۵ نفر هستند که در قالب ۱۰ کاروان شامل ۹ کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشییع سامان یافته‌اند.

رییس سازمان حج و زیارت کردستان بیان کرد: از شهر سنندج تعداد ۳۶۰ نفر در قالب ۳ کاروان، از شهر بانه تعداد ۲۶۰ نفر در قالب ۲ کاروان، از شهر مریوان تعداد ۲۱۵ نفر و در قالب۲ کاروان و از شهر بیجار یک کاروان ۹۵ نفره عازم حج تمتع امسال خواهند شد.

وی اظهار کرد: از شهر سقز هم ۲ کاروان با تعداد ۲۱۵ نفر به زیارت حج تمتع مشرف می‌شوند.

رییس سازمان حج و زیارت کردستان ادامه داد: تاریخ اعزام‌ها هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی اعزام‌های استان کردستان احتمالاً از تاریخ ۸ خرداد آغاز خواهد شد.

شیرزادی گفت: همایش هفته حج هم در تاریخ ۲۰ اردیبهشت و با حضور ۳ کاروان سنندج و حضور تقریبی ۶۰۰ نفر در مجتمع فجر سنندج برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: درباره معاینات زائران برای حضور در حج امسال هم مقدمات حج از چندین ماه قبل شروع شده و معاینات زائران هم طبق روال گذشته در مراکز پزشکی جمعیت هلال احمر انجام شد.

وی اذعان کرد: زائران در حال حاضر در حال سپری کردن آموزش‌های شرعی و احکامی هستند.

کد خبر 6093944

دیگر خبرها

  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج