Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای از فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده کل سپاه و وزیر اطلاعات به خاطر تأمین امنیت مناسب انتخابات اخیر تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خطاب به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی آمده است:
«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به خصوص شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران با وفایش را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات اخیر برگ زرینی بر کارنامه افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزود.
در این رویداد مهم و حساس به لحاظ سیاسی، اجتماعی و امنیتی، به فضل الهی و با تلاش شبانه روزی کارکنان غیور نیروی انتظامی در سطح کشور و مرز‌های ایران اسلامی، امنیتی مثال زدنی با همکاری سایر نیرو‌های مسلح و وزارت اطلاعات حاکم بود.
معدود حوادث و اتفاقات اجتماعی نیز با مدیریت به موقع و مناسب فرماندهان نیروی انتظامی و هوشیاری و صبوری مأموران به معضل امنیتی تبدیل نشد و هماهنگی خوبی بین قوه قضاییه و پلیس را در این انتخابات شاهد بودیم.
لازم است به نمایندگی از تمامی قضات و کارمندان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مراتب تقدیر و تشکر خود را از جناب‌عالی و تمامی فرماندهان، پایوران و سربازان وظیفه نیروی انتظامی اعلام نمایم.
امید است در راه تأمین نظم و امنیت برای مردم صبور و بصیر ایران اسلامی هموار موفق و منصور باشید.»

تقدیر از فرمانده و کارکنان سپاه
همچنین در پیام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خطاب به سردار سلامی فرمانده سپاه آمده است:
«برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به خصوص شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران با وفایش را گرامی می‌داریم.
با مشارکت پرشور و بصیرانه مردم در انتخابات اخیر صحنه‌هایی به‌یاد ماندنی از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.
این در حالی بود که ایادی استکبار و اذناب منطقه‌ای آن درصدد برهم زدن امنیت این رویداد مهم بودند که با مدد الهی و هوشیاری جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی در کنار سایر نیرو‌های مسلح این توطئه‌ها در نطفه خنثی شد و با تحرکات عناصر تروریستی ضد انقلاب، با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع سپاهیان خدوم قبل از هر اتفاقی مقابله شد.
از طرف تمامی قضات و کارمندان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از تدابیر جناب عالی و مساعی تمامی فرماندهان، پایوران و سربازان وظیفه آن نیروی انقلابی که در تأمین امنیت انتخابات مشارکت داشتند، صمیمانه تشکر می‌نمایم.»

تقدیر از وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات
در پیام حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات آمده است:
«برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی
وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران
یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به خصوص شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران با وفایش را گرامی می‌داریم.
همانگونه که شاهد بودیم، انتخابات اخیر به بهترین شکلی با حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی برگزار شد.
نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در کنار نیرو‌های نظامی و انتظامی در برگزاری انتخاباتی امن و بدون حاشیه کاملاً مشهود است.
نقشه‌های شوم سرویس‌های اطلاعاتی دشمن با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بر آب شد تا نتوانند بر شکوه این رویداد مهم خدشه‌ای وارد سازند.
این موفقیت مهم را که به لطف الهی و با مدیریت جناب‌عالی و تلاش مدبرانه مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات رقم خورد به نمایندگی از طرف کلیه قضات و کارمندان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تبریک گفته توفیق شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نهاد امنیت انتخابات سازمان قضایی نیرو های مسلح حجت الاسلام والمسلمین جمهوری اسلامی ایران وزارت اطلاعات انتخابات اخیر نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم