Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق به اقدام آمریکا در مسدود کردن وب سایت های محور مقاومت واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: آمریکا و عوامل آن بازی کثیفی را دنبال می کنند. آنها می خواهند نگاه ها را از دشمن حقیقی امت اسلامی که رژیم صهیونیستی و تکفیریها هستند، منحرف سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عراقی افزود: آمریکایی ها تلاش می کنند تا نگاه ها را به سمت دشمنان خیالی سوق دهند. آنچه که علیه عراق، ایران، مقاومت و حشد شعبی انجام می شود در همین راستا قابل تبیین و ارزیابی است.

پیش از این، روابط عمومی شبکه المسیره بیانیه‌ای را در خصوص اقدام اخیر دولت آمریکا در مسدود کردن سایت این شبکه صادر کرد. در این بیانیه آمده است: مسدود ساختن سایت شبکه المسیره هیچ توجیهی ندارد. در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما اقدام ایالات متحده آمریکا در مسدود ساختن سایت شبکه المسیره و تعدادی دیگر از سایت‌های متعلق به محور مقاومت را مصداق بارز راهزنی آمریکا تلقی می‌کنیم.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: اقدام آمریکا موجب سست شدن اراده سایت‌های محور مقاومت نخواهد شد. المسیره به فعالیت و رسالت پیشین خود ادامه خواهد داد. راهزنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت و امت اسلامی به نتیجه نخواهد رسید. در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اقدام آمریکا در مسدود کردن سایت شبکه المسیره و چند سایت دیگر محور مقاومت بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان واشنگتن را به همگان ثابت کرد.

کد خبر 5242830 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا عراق مقاومت اسلامی ایالات متحده امریکا ایران رژیم صهیونیستی فلسطین انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی عراق روسیه افغانستان برجام عربستان سعودی ترکیه جنبش حماس مذاکرات وین آمریکا در مسدود شبکه المسیره محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المیادین، گردان الاشتر وابسته به مقاومت اسلامی بحرین ویدئوی عملیات هدف قرار دادن شرکت حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی موسوم به تراک نت در ایلات را منتشر کرد.

در بیانیه مقاومت اسلامی بحرین آمده است: این عملیات با استفاده از پهپاد طی سه شنبه گذشته در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه انجام شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: عملیات ما جز با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نمی‌شود.

این برای نخستین بار است که نیروهای مقاومت اسلامی بحرین وارد نبرد با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون شده است.

کد خبر 6095344

دیگر خبرها

  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات