Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وحید براتی‌زاده» روز چهارشنبه در شورای اداری دلیجان افزود: معرفی مفاخر فرهنگی  الگوسازی رفتاری و عملی از منش و اندیشه‌های بزرگان سیاسی، علمی و فرهنگی از مسایل برجسته در این شهرستان است.

وی در بخشی از سخنانش با تقدیر از حضور آگاهانه مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، بیان کرد:  نخستین انتخابات پس از شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و از دست اندرکان اجرایی،نظارتی ، امنیتی و انتظامی و بازرسی انتخابات تشکر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دلیجان جوان گرایی در حوزه نظارت و اجرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ویژگی های برگزاری این دوره از انتخابات در دلیجان عنوان کرد.
براتی‌زاده، ادامه راه شهدا به ویژه شهید سلیمانی را پیام مهم این دوره از انتخابات دانست و گفت: دشمنان نظام از یک سال گذشته برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه در فضای واقعی و مجازی برنامه‌ریزی کردند و این مردم بودند که با هوشیاری توطئه دشمنان را بی‌اثر کردند.
وی ادامه داد: مردم بصیر ایران با صفوف فشرده تا بامداد در شعب اخذ رای نیرنگ های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب کردند.
فرماندار دلیجان با اشاره به هفته گرامیداشت قوه قضائیه بیان کرد: فرهنگ‌سازی قضایی و اقدامات پیشگیرانه عملیاتی برای کاهش مراجعان به دادگستری این شهرستان ضروری است.
براتی زاده ادامه داد:  ظرفیت صنعتی دلیجان می‌تواند این شهرستان را به دومین قطب صنعتی استان مرکزی تبدیل کند.
دلیجان در جنوب استان مرکزی است و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان مرکزی مشارکت انتخاباتی دلیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان مرکزی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ استان مرکزی مشارکت انتخاباتی دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت: خواسته های مقاومت شروط غیرقابل انجام نیست بلکه خواسته های مشروعی است که میانجی‌گران آنرا درک می کنند و ملت ما حامی ماست.

وی افزود: هیچ توافقی مادامی که خواسته های عادلانه ملت ما شامل برقراری آتش بس، خروج اشغالگران و بازگشت آوارگان محقق نشود، موفق نخواهد شد.

القانوع گفت: تضمین توقف آتش بس دایمی رکن اساسی برای وارد شدن به جزییات مذاکرات و موفقیت توافق با اشغالگران است.

سخنگوی حماس بیان کرد: اشغالگران با پروژه کوچاندن و سیاست گرسنه نگه داشتن یا به کار گیری سلاح هرج و مرج، توفیقی نخواهند داشت.

وی افزود: آنچه اشغالگران طی هفت ماه گذشته با ویرانی، کشتار جمعی نتوانستند به آن برسند در وقت اضافه جنگ هم نمی توانند به آن برسند.

کد خبر 6092327

دیگر خبرها

  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی