Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:01:28 GMT

زوجین دانشجو پایدارترین ازدواج‌ها را دارند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۱۹۹

زوجین دانشجو پایدارترین ازدواج‌ها را دارند

حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی روز چهارشنبه در حاشیه بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی که در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت» برگزار شد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به همین دلیل اجرای این دوره ها مورد تاکید است و علیرغم توقف برگزاری این ازدواج ها از سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، دانشجویانی که در فاصله یک‌ساله اخیر و یا قبل‌ از آن ازدواج‌ کرده و واجد شرایط لازم باشند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و در این دوره ها ثبت نام کنند تا ترتیب اعزام آنها به زیارت حضرت رضا (ع) داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع جشنواره «همسفر تا بهشت» در راستای ترویج ازدواج آسان و به‌هنگام در بین دانشگاهیان توسط نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که مزدوجان با گذراندن دوره‌های آموزشی و بهره گیری از کارگاه های مشاوره، سه روز به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف می شوند.

وی گفت: به  منظور رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی، امسال از شمار زوجین حاضر در این دوره‌ها کم شده‌ و در عوض به تعداد و طول دوره‌های برگزاری دوره‌ها افزوده شده‌ است.

بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی روز چهارشنبه با حضور ۱۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به زوجین دانشجو در مشهد برگزار شد.

در پیام رهبر معظم انقلاب به زوجهای دانشجو به آنان توصیه شده است که «به همسران خود مهر بورزید و به آنان وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید».
در این مراسم از زوج های دانشجو با بسته های متبرک و غذای حرم مطهر رضوی پذیرایی شد.

آیین ازدواج دانشجویی هر ساله برگزار می شد که از سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود و امروز نخستین دوره آن پس از ۲ سال با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مشهد برگزار شد.

برچسب‌ها ازدواج دانشجویی مشهد حجت الاسلام مصطفی رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی مشهد حجت الاسلام مصطفی رستمی ازدواج دانشجویی مشهد حجت الاسلام مصطفی رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ازدواج دانشجویی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد