Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات بسته پاسخ به تحریم صنعت فضایی ایران در یکسال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت:

"‏با تدابیر کلی رهبر معظم انقلاب و اقدام دولت بسته پاسخ به تحریم صنعت فضایی ایران در یکسال گذشته اینگونه پیگیری شده است:

۱) طراحی و ساخت ماهواره سنجشی با دقت تصویربرداری ۱ متری که مطالعات آن در حال انجام است و مراحل ساخت در دست اقدام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏۲) طراحی و ساخت ماهواره‌بر برای مدار ۳۶ هزار کیلومتری، که تست عملیاتی موتور آن توسط وزارت دفاع مدتی پیش موفقیت آمیز بود.

‏۳) اعزام موجود زنده به فضا که به فضل الهی امسال کپسول جدید زیستی به صورت زیرمداری آزمایش خواهد شد.

برای این سه اقدام، آزمایش‌های مستمر در حال انجام است.

‌برای پیشرفت در فضا از کشوری اجازه نمی‌گیریم، از تحریم و ادامه آن استقبال نکرده و نمی‌کنیم اما معطل دیگران هم نمانده و نمی‌مانیم. "

کد خبر 502719

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آذری جهرمی وزیر ارتباطات تحریم ماهواره توئیتر مقام معظم رهبری صنعت فضا كپسول وزارت دفاع دولت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برجسته ترین شهدا است‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به آموخت و پیام وی به سپاه این است که رشد ترقی داشته باشد چرا که نسبت به سایر ارگان‌های نظامی مستثنی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه در همه مخاطرات و مسائل نقش آفرینی می‌کند، عنوان کرد: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز شهادت شهید مطهری به این معناست که سپاه دارای دو بال علم و ایمان است.

وی اذعان کرد: نباید بصیرت و درک انسان محدود شود و باید نسبت به علم آموزی اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که بسیاری از ابعاد آن آشکار نشده و آن شبیه به واقعه تسخیر لانه جاسوس می‌باشد که سدی را شکست.

کد خبر 6095222

دیگر خبرها

  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • تأسیس بانک ذخایر دریایی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد