Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی پاریس، صبح امروز در ماده کامپوند آغاز شد.

به گزارش برنا، مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی پاریس، صبح امروز در ماده کامپوند آغاز شد.

سیدحسام کوثر با امتیاز 706 در رده شانزدهم مرحله مقدماتی گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از مجارستان دیدار کند. محمدصالح پالیزبان با امتیاز 699 در رده سی و سوم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اکبری با امتیاز 690 در رده پنجاهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از روسیه دیدار کند.

در رده بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز 690 در رده بیستم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کند. راحله فارسی با امتیاز 683 در رده سی و یکم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از فرانسه دیدار کند. ویدا حلیمیان با امتیاز 676 در رده سی و نهم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از کانادا دیدار کند.

در بخش تیمی و در مرحله مقدماتی، تیم مردان ایران با امتیاز 2095 در رده دهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با تیم کلمبیا بازی کند. تیم بانوان با امتیاز 2049 در رده نهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم استونی برود.

در بخش میکس، تیم ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و سیدحسام کوثر با امتیاز 1396 در رده یازدهم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف تیم استونی برود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی روسیه هلند فرانسه کانادا مردان بازی ایران تیروکمان مرحله مقدماتی قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای