Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار اهدای خون در تهران و در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد افزایش یافت و به ۸۲ هزار و ۷۶۲ واحد رسید.

به گزارش ایسنا، بیماران نیازمند به خون بهار امسال نسبت به سال قبل از حمایت بیشتری برخوردار شدند. به طوری که آمار اهدای خون در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد افزایش یافت و به ۸۲ هزار و ۷۶۲ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آمار مراجعه اهدا کنندگان نیز با بیش از ۱۷ درصد افزایش نسبت به سه ماهه اول سال ۹۹ به ۱۰۱ هزار و ۷۶۶ نفر رسید.

گرچه طی این مدت شاخص اهدای خون بار اولی‌ها ۶ درصد کاهش نشان می داد اما این اهدا کنندگان با سابقه بودند که با بیش از ۱۸ درصد افزایش نسبت به سال قبل به سوی مستمر شدن پیش رفتند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران، همچنین افزایش ۲۸ درصدی اهدای خون مستمر، بهبود مهمی در این شاخص است که به تداوم و برنامه‌ریزی بهتر خون‌رسانی به بیماران و تضمین سلامت خون کمک می‌کند.

روابط عمومی انتقال خون استان تهران همچنین اعلام کرد؛ تابستان امسال منتظر گرمای طاقت‌سوزی هستیم که می‌تواند سبب کاهش تردد و البته کاهش تمایل به اهدای خون شود، که ضمن تشکر از حمایت بی سابقه و شایان تقدیر مردم شریف پایتخت، همچنان از شهروندان دعوت می کنیم برای متعادل نگاه داشتن ذخایر خون، اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهداي خون سه ماهه اول اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت

داده‌ها نشان داد که اقتصاد آلمان در ابتدای سال از رکود عبور کرد و به لطف بخش ساخت وساز و صادرات بیش از حد انتظار رشد کرد.

به گزارش ایسنا، اقتصاد در سه ماهه اول رشد اندکی داشت و تولید ناخالص داخلی ۰.۲ درصد نسبت به دوره سه ماهه قبلی در شرایط تعدیل شده افزایش یافت. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز رشد ۰.۱ درصدی را پیش‌بینی کرده بودند.

اداره آمار آلمان، داده‌های سه‌ماهه آخر سال گذشته را به‌جای کاهش ۰.۳ درصدی که قبلا گزارش شده بود، ۰.۵ درصد کاهش داد. رقم بالاتر از حد انتظار، دیدگاه مشترک اقتصاددانان مبنی بر اینکه ضعف‌های ساختاری بهبود آلمان را محدود می‌کند، تغییر نمی‌دهد.

اقتصاد آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، در میان همتایان بزرگ خود در منطقه یورو در سال گذشته ضعیف‌ترین بود، زیرا هزینه‌های بالای انرژی، سفارش‌های ضعیف جهانی و نرخ‌های بهره بالا بی‌سابقه بود. اگرچه انتظار می رود تورم در سال جاری کاهش یابد اما پیش‌بینی می‌شود که رشد نسبتا ضعیف باقی بماند. هفته گذشته دولت آلمان پیش‌بینی رشد اقتصادی خود را برای سال جاری از ۰.۲ درصد به ۰.۳ درصد افزایش داد.

انتظار می‌رود که مصرف خصوصی به شتاب رشد کمک کند زیرا انتظار می‌رود دستمزدهای واقعی در بازار کار  افزایش یابد. داده‌های اداره آمار این کشور نشان داد که خرده‌فروشی آلمان در ماه مارس بیش از حد انتظار افزایش یافته است، که نشان‌دهنده بهبود مصرف در پایان سه‌ماهه و نویدبخش خوبی برای کل اقتصاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟