Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:00:38 GMT

صلح موقت ملی پوشان اسپانیا با مردم معترض

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۵۸۶

صلح موقت ملی پوشان اسپانیا با مردم معترض

اسپانیایی ها اصلا از شیوه بازی تیم ملی کشورشان در یورو 2020 راضی نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 هر سه بازی دور گروهی خود را در ورزشگاه لاکارتوخای سویا میزبان است.

لاروخا در نخستین بازی برابر سوئد به تساوی بدون گل رسید. در دیداری که آلوارو موراتا موقعیت های زیادی را از دست داد تا از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه هو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که بازتابی منفی در رسانه ها داشت و باعث شد ملی پوشان اسپانیا با مردم وارد قهر شوند.

 

 

 

 

در دومین بازی خبری از سوت نبود ولی اسپانیا بازهم نتوانست برنده شود و برابر لهستان به تساوی بدون گل رسید تا کار صعودش به اما و اگر کشیده شود.

پس از بازی برابر لهستان، ملی پوشان اسپانیا در حالی به هتل برگشتند که ترجیح دادند هیچ واکنشی به هواداران نشان ندهند.

اسپانیا دو روز گذشته را در کمپ لاس روساس مادرید تمرین کرد و واکنش ملی پوشان به تشویق های هواداران بازهم با بی تفاوتی همراه بود تا اعتراض رسانه های این کشور را باعث شود. آنها معتقدند پس از دو تساوی در زمین خودی، بازیکنان ملی پوش حق این را ندارند تا با مردم قهر کنند و به جای پاسخ به ابراز احساسات شان، سر در گوشی های موبایل خود داشته باشند.

 

 

 

 

به نظر می رسد که پس از جلسه دیروز کادر فنی با بازیکنان، این مشکل حداقل موقتی حل شده باشد چرا که دیروز و با ورود کاروان اسپانیا به هتل محل اقامت شان در سویا، بازیکنان به حمایت های هواداران واکنشی مثبت نشان دادند و با دست تکان دادن، حداقل موقت با مردم وارد صلح شدند.

اسپانیا امشب باید اسلواکی را شکست دهد تا به شکل قطعی راهی دور بعد شود. در صورت تساوی و نیز توقف لهستان برابر سوئد نیز اسپانیا راهی دور بعد می شود. حذف در دور گروهی بدون شک اعتراضات را مضاعف خواهد کرد.

 

 

تیم ملی اسپانیا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا یورو 2020 ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند