Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:18:50 GMT

محرومیت سنگین در انتظار سرپرست پیکان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۷۰۴

محرومیت سنگین در انتظار سرپرست پیکان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احتمالا مدیر تیم پیکان را با محرومیت مواجه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه از مسابقه پُرحاشیه سایپا و پیکان در لیگ برتر گذشته، اما پرونده اتفاقات این مسابقه جنجالی همچنان در کمیته‌های انضباطی و استیناف باز است و احتمالا طی روزهای آینده حکم جدیدی در این باره صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنطور که خبرگزاری تسنیم نوشته، پس از آنکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل بازیکن تعویضی ششم پیکان در این دیدار نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود سایپا تغییر داد و با شکایت پیکان پرونده به کمیته استیناف رفت، کمیته انضباطی قصد دارد ابعاد دیگر این پرونده را نیز بررسی کند. در همین حال صحبت از جریمه علی‌اصغر مدیرروستا، سرپرست پیکان نیز به میان آمده است.

مدیرروستا که پس از دوران کوتاه مربیگری‌اش در عرصه دیگری فوتبال را دنبال می‌کند و حالا سرپرست پیکان است، با بی‌توجهی به تعداد تعویض‌های انجام شده در دیدار مقابل سایپا، تیمش را وارد چالشی بزرگ کرده و حالا بعد از ضربه بزرگی که به پیکان زد، خودش نیز احتمالاً با محرومیت مواجه خواهد شد.

 

سرپرست پیکان دو هفته قبل با احضار کمیته انضباطی روبه‌رو شد و در جلسه‌ای با مسئولان این کمیته نیز شرکت کرد و توضیحاتش را ارائه داد. حالا شنیده می‌شود که کمیته انضباطی قصد دارد محرومیتی را برای سرپرست پیکانی‌ها در نظر بگیرد، هرچند تا زمان اعلام رأی نمی‌توان در این زمینه با قطعیت صحبت کرد.

این اتفاقات در شرایطی رقم خورده که مدیرروستا، سرپرست پیکان پس از اشتباهی که مقابل سایپا انجام داد، گفته بود اگر کمیته انضباطی نتیجه بازی را تغییر بدهد، از سمتش استعفا می‌کند، اما فعلاً چنین اتفاقی نیفتاده و او با حضور در تمرینات پیکان کارش را دنبال می‌کند.

 

علی اصغر مدیر روستا سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی اصغر مدیر روستا سایپا کمیته انضباطی سرپرست پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

کد خبر 849592 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان