Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@20:54:35 GMT

ثبت پهپادها الزامی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۵۰۱۷

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از الزام ثبت پرنده‌های هدایت پذیر از راه دور (پهپادها) خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای محمدحسن ذیبخش گفت: تمامی کاربران پهباد‌های غیرنظامی، اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی از امروز به مدت شش ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پلاک ثبتی از سامانه پرنده‌های هدایت پذیر از راه دور سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی uas.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

cao.ir اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری تنها مرجع رسمی ثبت پهپاد‌ها به شمار می‌رود، افزود: پهپاد‌هایی که در سامانه مذکور ثبت نشوند، قاچاق محسوب می‌شود.
ذیبخش با تاکید بر اینکه پهپاد‌هایی که در گذشته توسط سایر مراجع ثبت شده‌اند، بدون اعتبار است، تصریح کرد: ثبت پهپاد توسط بهره برداران حقیقی رایگان بوده و پرداخت هزینه از سوی بهره برداران حقوقی طبق تعرفه انجام خواهد شد. برچسب ها: ثبت ، پهپاد ، غیر نظامی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت پهپاد غیر نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز شعار مقام معظم رهبری موضوع صنایع‌دستی را بیش از همه دربردارد، گفت: صنایع‌دستی اقتصادی کاملا وابسته به مردم است و می‌تواند شعار سال و فرامین رهبری را به طور خاص پوشش دهد.

او با تاکید بر اینکه حمایت از این حوزه خصوصا در زمینه صادرات مهم است، گفت: اگر در مباحث متعدد از حمایت‌های مالی و معنوی بتوانیم حمایت دولت و سایر دستگاه‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم به تحقق شعار سال کمک کنیم.

معاون صنایع‌دستی کشور با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش جزو مباحث مهم است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش را حمایت کنید تا بتوانیم با ارتقای جایگاه صنایع‌دستی جهش تولید را با مشارکت مردم رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم