Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا الواری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه علم و عدالت دو رکن اساسی قضا است، اظهار کرد: دستگاه قضا با صدور حکم، احیا حقوق عامه مردم و پیشگیری از جرائم به مردم خدمت می کند اما مهمترین مسئله که مورد تاکید دین است و باید به آن پرداخت بحث پیشگیری از جرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید این مطلب که استان گلستان یکی از استان های موفق از حیث کاهش جرائم است افزود: با هدف پیشگیری از جرائم، در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی و همایش در مرکز و به صورت مجازی آگاهی نیروهای مسلح را افزایش می دهیم و محیط معنوی برای نیروها فراهم می کنیم.

الواری بیان کرد: ارتکاب جرم بین نیروهای مسلح این استان در حال کاهش است.

وی با توضیح این مطلب که طرح بازگشت به سنگر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به سربازان فراری است که پشیمان شده و شخصاً برمی گردند افزود: سربازان فراری نباید تصور کنند راهی ندارند و در این طرح، دستگاه قضا تا جایی که قانون اجازه می دهد با تخفیفات قانونی و بررسی شرایط سرباز به او کمک می کند.

وی افزود: دستگاه قضا با نگاه حکیمانه به موضوعات و مسائل اجتماعی توجه دارد و با توجه به شرایطی که جرم صورت گرفته و تا جایی که مصلحت جامعه اجازه دهد در چهارچوب قانون سربازان فراری را مشمول تخفیفات خواهدکرد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: ما قانونی که به دلیل کهنه شدن مورد استفاده قرار نگیرد نداریم زیرا قوانین جمهوری اسلامی بر مبنای شریعت اسلام و فطرت بشر وضع شده است و کهنگی به آن راه ندارد و تنها مسائلی که به تازه های روز مربوط می شوند مثل فضای مجازی و اینترنت و غیره به تناسب روز تغییر می کنند.

کد خبر 5242714

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروهای مسلح سازمان قضایی نیروهای مسلح انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان دهه کرامت انتخابات ایلام سربازان فراری نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند