Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیلین وودلی بازیگر پر کار سینما و جک وایتهال در کمدی «روبات‌ها» به کارگردانی آنتونی هاینز بازی می‌کنند.

خبرگزاری میزان - شیلین وودلی و جک وایتهال در فیلم کمدی «روبات‌ها/ Robots» به کارگردانی آنتونی هاینز و نویسندگی هانیز و کاسپر کریستنسن ایفای نقش خواهند کرد. وودلی در این فیلم جایگزین، اما رابرتز شده و این اولین تجربه این بازیگر ۲۹ ساله در فیلم کمدی و در مقابل وایتهال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاینز در بیانیه‌ای از بازی دو بازیگر اصلی این فیلم اظهار خوشحالی کرده و گفته است در این روزگار که بیش از هر زمان دیگری به فیلم‌های کمدی نیاز است؛ خیلی خوشحالم که این دو بازیگر در فیلم حضور دارند. برای یک خنده واقعی آماده باشید.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

فیلم از داستان کوتاهی از رابرت شکلی اقتباس شده و داستان دختر و پسری است که به‌صورت غیرقانونی از ربات‌های شبیه خود استفاده می‌کنند. اِما رابرتز و جک وایت‌هال به‌صورت آزمایشی ربات‌های خود را در مقابل هم قرار می‌دهند و در نهایت این دو روبات عاشق یکدیگر می‌شوند و فرار می‌کنند. اِما رابرتز و جک وایتهال هم مجبور می‌شوند به‌دنبال این دو بدل بگردند تا پلیس روبات‌ها را قبل از آن‌ها پیدا نکند.

استیون همل، تورستن شوماخر، جیر هاوسفاتر و کاسیان الوز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است تصویربرداری فیلم ماه اوت امسال در نیومکزیکو آغاز شود.

آنتونی هاینز پیش از این برای نویسندگی دو گانه کمدی «بورات/ Borat» نامزد اسکار شده بود. «بورات» داستان یک گزارشگر تلویزیونی قزاق با نقش‌آفرینی بازیگر بریتانیایی ساشا بارون کوهن است که مأموریت می‌یابد که در طول سفر خود به ایالات متحده آمریکا شرح زندگی واقعی مردم آمریکا را ثبت کند. این فیلم با وجود محدودیت‌هایی در نمایش عمومی، به موفقیت تجاری رسید و مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان روبات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عموپورنگ بازیگر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است.

به گزارش ایسنا، باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کارهای کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902316

دیگر خبرها

  • بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی/ عکس
  • عمو پورنگ بازیگر شد!
  • عموپورنگ بازیگر شد
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید