Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت در جمع خبرنگاران افزود:در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مهم‌ترین رسالت مدیران استانی و اقتصادی حمایت از تولید و سرمایه گذاری است.
وی اظهار داشت: بازدید مدیران استان قزوین از واحدهای صنعتی بصورت مستمر و با هدف رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق جهش تولید انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: رفع چالش های پیشروی صنایع این استان می تواند تاثیر بسزایی بر اقتصاد آن داشته باشد.
وی افزود: در حال حاضر توسعه شهرک‌های صنعتی به عنوان یک راهبرد مدنظر قرار گرفته است تا زمینه برای فعالیت سرمایه‌گذاران و تداوم پویایی و خلاقیت فراهم شود.
جمالی پور ادامه داد: به همین منظور تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌ منظور حمایت و پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، شرایطی را در راستای رفع مشکلات و تحقق شعار محوری سال فراهم کرده‌اند تا واحدهای تولیدی در زمینه تامین آب، برق و گاز و توسعه خدمات زیربنایی مشکلی نداشته باشند.
وی یادآورشد: در این بازدید ها مشکلات واحدهای تولیدی که به هر دلیلی با موانع و محدودیت هایی مواجه، راکد یا نیمه فعال هستند؛ آسیب‌شناسی و به صورت میدانی، مورد بررسی قرار می گیرد.
جمالی پور اضافه کرد: در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی که هر هفته صورت می گیرد از نزدیک با مشکلات تولیدکنندگان آشنا شده و در محل برای رفع برخی از آنها دستور لازم را صادر و یا به کارگروه رفع موانع ارجاع  داده می شود.


استاندار قزوین  تاکید کرد: با توجه به شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها همه موظف هستیم تا با همکاری و همراهی هم چرخ تولید سریعتر بچرخد.
وی افزود: همه ما می دانیم کشور امروز در شرایط تحریم قرار دارد و به همت جوانان و تولیدکنندگان این تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت و آینده از آن ملت سرافراز ایران خواهد بود.
شهرک صنعتی خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان بوده و در ۷۵ کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.
استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها جهش تولید اشتغال زایی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها جهش تولید اشتغال زایی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها جهش تولید اشتغال زایی استان قزوین استانداری قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی

استاندار زنجان گفت: پاداش افزایش تولید به کارگران واحدهای تولیدی باید پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و در حقیقت کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل بی تدبیری سبب ادامه دار بودن مشکل کارگران می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری مطالبات کارگران تاکید کرد و افزود: طبقه بندی مشاغل یکی از این موارد است که باید اجرای آن در واحدهای تولیدی راستی آزمایی شود.

افشارچی بر لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع بهره‌وری هم باید مورد توجه باشد و رویکرد ما این است هر واحدی که بتواند اتفاق خاصی را در حوزه بهره‌وری و توجه به کارگران رقم بزند، در اولویت گره گشایی از مشکلات و مسائل قرار داده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید سودآوری تولید از محل سوبسیدهای انرژی باشد، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع باید از محل بهره‌وری رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم، اضافه کرد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل نبود تدبیر ادامه‌دار می‌شود.

کد خبر 750128

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی