Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:43:38 GMT

روستای گازرخان الموت در قرنطینه کامل قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۵۵۲۵

روستای گازرخان الموت در قرنطینه کامل قرار دارد

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: روند این ویروس در کنترل کامل است و بر اساس آخرین ارزیابی بیماری کووید ۱۹ از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین فوتی‌ها کاهش داشته و تحت مدیریت است.
وی اظهار داشت : هم اکنون روستای گازرخان الموت در قرنطینه است، هرگونه رفت و آمد به روستا ممنوع بوده و تمامی افراد بالای ۶۵ سال ساکن در روستا نیز واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: همچنین از تمامی افراد ساکن در روستا تست کرونا گرفته می‌شود و ورود و خروج رانندگان به روستا فقط با انجام تست میسر است.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین خاطرنشان کرد: علت اصلی افزایش تعداد کرونا در این روستا کارگرانی است که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمده اند.

به گفته وی روستای گازرخان و روستاهای اطراف دارای محصولات فراوانی است که به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.
حبیبی تاکید کرد:  قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح در روستای گازرخان به مدت ۱۰ روز تعطیل است و اصناف داخل روستا نیز تحت نظارت مستمر و روزانه قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها کرونا استان قزوین استانداری قزوین قلعه الموت محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان قزوین استانداری قزوین کرونا استان قزوین استانداری قزوین قلعه الموت محدودیت های کرونا روستای گازرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک