Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه آلمان در آستانه کنفرانس برلین-۲ درباره لیبی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آلمان با انتشار بیانیه‌ای در آستانه کنفرانس برلین -۲ با موضوع لیبی اعلام کرد: «وضعیت در لیبی پس از گذشت یک سال و نیم از کنفرانس برلین -۱ به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا کرده و آتش‌بس از اکتبر ۲۰۲۰ فعال و مرحله به مرحله به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت موقت نیز مامور برگزاری انتخابات زودهنگام در ۲۴ دسامبر شده است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «محاصره چاه‌های نفت لیبی لغو شده و مردم این کشور در حال دریافت فوری کمک‌های مورد نیاز هستند. بخش‌های دیگر اقتصاد نیز به مسیر درست خود بازگشته و دولت فدرال آلمان به حمایت‌های خود برای تحقق ثبات طولانی‌مدت و پایدار در لیبی از طریق دومین کنفرانس بین‌المللی برلین ادامه می‌دهد.»

در این بیانیه دو محور اصلی برای کنفرانس بین‌المللی برلین -۲ مطرح شده است که یکی اجرای نقشه راه سیاسی طراحی شده توسط مجمع گفت‌وگوی سیاسی برای دوره منتهی به انتخابات ملی در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ است و محور دوم بر تکمیل اجرای توافق‌نامه آتش‌بس در اکتبر ۲۰۲۰ از جمله خروج از شبه‌نظامیان خارجی تمرکز دارد.

منبع: ایلنا

کد خبر 502741

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنفرانس برلین 2 وزارت خارجه آلمان لیبی انتخابات دولت فدرال آلمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کنفرانس برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه