Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: مقرر شد که رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرعامل آبفا خوزستان هفته آینده پیگیری کنند که قبل از پایان سال مالی(تیرماه سال جاری) قرارداد منعقد شود و ۵۰ میلیون یورویی تخصیص داده شده برای فاضلاب اهواز جذب و هزینه شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه در پایان نشست قرارگاه های سه گانه محرومیت زدایی اظهار کرد: در این نشست مشکل های مربوط به پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکونی در بندر امام خمینی(ره) به صورت مفصل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و قرار شد مسایلی که بنیاد مسکن اشاره کرد هفته آینده در جلسه مشترکی با سیستم بانکی و مدیرانی که مرتبط با طرح هستند برگزار کنیم تا مشکل های آن رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین در خصوص آب های سطحی و اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان که سازمان برنامه در این زمینه اختصاص داده بود اما به وزارت نیرو این اعتبار را ابلاغ کرده بود، پیگیری کردیم که ابلاغ از وزارت نیرو به شهرداری ها منتقل شود که مراحل آن در حال طی شدن است و ساز و کار آن را تعریف کردیم. در این رابطه  اداره کل مدیریت بحران استانداری و سازمان برنامه و بودجه نیز در حال پیگیری هستند.

استاندار خوزستان افزود: همچنین در ارتباط با ماده ۵۶ پروژه های آب و فاضلاب هر شهرستان از بانک‌ها تا امروز حدود ۸۵۰ میلیارد از دو هزار و ۱۹۰ میلیارد به مرحله آگهی رسید و حل شد و بقیه هم در حال بررسی و حل و فصل شدن است.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان  بیان کرد: در رابطه با موضوع فاضلاب اهواز نیز مسایل مطرح و مقرر شد که رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرعامل آبفا خوزستان هفته آینده پیگیری کنند که قبل از پایان سال مالی(تیرماه سال جاری) قرارداد منعقد شود و ۵۰ میلیون یورویی تخصیص داده شده برای فاضلاب اهواز جذب و هزینه شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان فاضلاب اهواز برنا خوزستان مدیریت بحران خوزستان واحدهای مسکونی فاضلاب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، وحید شعبانی گفت: جمعیت هلال احمر استان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.   وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، افزود: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیرو‌های امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.      شعبانی ادامه داد: امدادگران، نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیاز‌ها باشند.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کرده و به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.  

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ