Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه نشست قرارگاه محرومیت زدایی در استانداری در جمع خبرنگاران به اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای برطرف کردن مشکلات دفع آب‌های سطحی در استان از سوی سازمان برنامه و بودجه گفت: مبلغ مذکور به اشتباه به وزارت نیرو تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال پیگیری برای تخصیص این اعتبار به شهرداری‌ها هستیم، اظهار داشت: برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌های فاضلاب و آب شرب در هر شهرستان بانک‌های عامل تعیین شده، زیرا مشکل تامین اعتبار ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتباری که قرار بود برای رفع مشکل فاضلاب و آب شرب در شهرستان‌های خوزستان اختصاص داده شود برطرف شده است.

سلیمانی دشتکی با تقدیر از همکاری مطلوب بانک‌های عامل به جز یک بانک عامل در شهرستان دشت آزادگان در این خصوص بیان کرد: برای پروژه فاضلاب اهواز ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است تا پایان تیر امسال فرصت داریم برای تخصیص همه مبلغ مذکور اقدام شود، به همین دلیل دستگاه مربوطه باید قرارداد این پروژه را منعقد کند تا اعتبار را دریافت نماید و درصورتیکه در تیر این کار انجام نشود این مبلغ دیگر پرداخت نمی‌شود.

بیشتر شهرستان‌های خوزستان به ویژه اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر و ماهشهر هنگام بارش شدید باران دچار مشکلات ناشی از جمع شدن آب‌های سطحی و نیز پس زدن فاضلاب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفع آبهای سطحی پروژه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان