Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – روز پایانی از هفته پنجم و آخر دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم آرژانتین رفته است.

ولادیمیر آلکنو در این بازی، ایران را با ترکیب سعد معروف، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، سید محمد موسوی، مسعود غلامی، امیر غفور و آرمان صالحی در پست لیبرو به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول: ۳۳ بر ۳۱ برای آرژانتین   تیم ایران در حالی گام به آخرین دیدار خود گذاشت که آلکنو تقریبا ایران را با ترکیب اصلی به زمین فرستاد و در سوی مقابل آرژانتینی‌ها هم با تمام قوا وارد میدان شدند. بازی در ابتدا بسیار نزدیک دنبال می‌شد و در نهایت دو تیم در امتیاز ۸ بر ۷ برای آرژانتین گام به زمان نخست استراحت فنی گذاشتند. با ورود به زمین، غفور دفاع شد تا اختلاف به دو امتیاز افزایش پیدا کند، اما در ادامه موسوی با دفاع روی توری دیدنی بازی را برابر کرد. در ادامه آرژانتین دو امتیاز برتری ایجاد کرد و دو تیم در نتیجه ۱۶ بر ۱۴ وارد زمان دوم استراحت فنی شدند. با بازگشت به زمین آبشار صالحی با بدشانسی به بیرون رفت تا شاگردان مندس هفدمین امتیازشان را بگیرند. با رسیدن به اواخر ست اول آرژانتینی‌ها با سرویس‌های ریسکی دریافت ایران را به مشکل انداختند تا صالحی در شرایط سخت دفاع شود و نتیجه ۱۹ بر ۱۵ شد تا آلکنو مجبور به درخواست زمان استراحت شود.   پس از این وقفه موسوی با عملکرد درخشان در دفاع روی تور بازی ۱۹ بر ۱۷ کرد تا مندس زمان استراحت بگیرد. در ادامه سعادت برای حضور در دفاع روی تور جایگزین معروف شد و با آبشار عبادی‌پور در توپ برگشتی بازی در عدد ۲۰ برابر شد. درحالی که بازی تا امتیاز ۲۲ برابر بود ناهماهنگی بین عبادی‌پور و آرمان صالحی باعث شد آرژانتین امتیاز ۲۴ را بگیرد تا آلکنو زمان استراحت بگیرد. در امتیاز ۲۴ بر ۲۳ مهاجم آرژانتین دفاع شد تا بازی در امتیاز ۲۴ به تساوی برسد. در نهایت تیم ایران ست نخست را با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ واگذار کرد.   ست دوم:   در ست دوم شاگردان آلکنو که دوست نداشتند بازی آخر خود را هم با شکست تمام کنند با انگیزه‌تر ظاهر شدند و ۳ بر یک پیش افتادند.   بیشتر بخوانید: بداخلاقی آلکنو در ایتالیا؛ ادبیات عجیب سرمربی تیم ملی در حین مسابقات

ادامه دارد …

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین