Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان با تاکید بر ضرورت انتشار اخبار صحیح و شفاف از سوی رسانه های رسمی افزود: عادت کرده ایم در مقابل اخبار شفاف و اطلاع رسانی صحیح موضع گیری کنیم لذا از جمله مهمترین رسالت رسانه‌های خوب ما از جمله ایرنا، شفاف بودن و پایداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این غوغای خبرسازی جعلی و دروغ پردازی‌های رسانه ها در دنیا باید سره را از ناسره تشخیص داد و اولویت و ضرورت‌ها را درک کرد و حکمت را درنظر گرفت.

بصیری با اشاره به وظایف رسانه‌ها ‌در تشخیص، تفکیک، بیان و نشر اخبار ادامه داد: نکته دیگر در استان ها این است که مدیران دستگاه‌ها با کمبودهایی مواجه هستند که بایستی برای رفع آن اقدام شود.

به گفته وی یک مدیر موفق باید از کار حرفه‌ای گرفته تا تمامی فعالیت‌ها از تولید خبر تا انتشار را به خوبی انجام دهد که در این راستا، اقدامات ایرنا چیزی به‌جز ایثار و از خودگذشتگی در عرصه‌های مختلف خبری نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در این راستا همچنین می‌توان به هزینه کردن مدیران از تجربه و دانش اشاره کرد که کاری شبانه روزی را در این استان می‌طلبد و تمامی مدیران باید همینگونه باشند.

وی با قدردانی از خدمات "بهنام احمدی" رییس سابق و خیرمقدم به "داود میاندهی" در سمت رییس جدید خبرگزاری ایرنا استان کرمان اظهار داشت: تکریم از مدیران رسانه تکریم این فرهنگ است و تاثیر بزرگی بر این حوزه استان کرمان دارد.

بصیری در بخش دیگری از سخنانش با درود به روح شهید سلیمانی و شهدای رسانه، بزرگداشت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) گفت: برگزاری انتخابات پرشور را به مردم استان کرمان تبریک می‌گویم زیرا مردم در مقطع حساس کنونی به تبلیغات رسانه‌های بیگانه توجه نکردند و با حضوری آبرومندانه در انتخابات شرکت کردند و روزی پرنشاط را رقم زدند.

وی با اشاره به اهمیت نوع فعالیت خبرگزاری‌های داخلی به صورت عام و ایرنا به صورت خاص تصریح کرد: فعالیت این خبرگزاری در تولید اخبار و اطلاعات کامل با دقت، صحت و سرعت در گردآوری، ویرایش و انتشار کاری دشوار، مثال زدنی و قابل اتکاست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان تصریح کرد: عضویت موثر در شورای اطلاع رسانی دولت در استان و نیز فعالیت در کمیته های اطلاع رسانی ستادهای استانی کرونا و انتخابات از جمله کارکردهای رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان به شمار می رود.

وی عنوان کرد: قطعا این وضعیت با حضور رییس جدید خبرگزاری ایرنا ادامه پیدا خواهد کرد لذا استانداری کرمان آمادگی هرگونه همکاری را با ایشان دارد و از جامعه رسانه استان درخواست داریم که این رسالت بزرگ را پیش ببرند و همچنین از دستگاه های دولتی و حاکمیتی توقع داریم که تعامل و همکاری لازم را با آن داشته باشند.

ادامه رویکرد امیدآفرینی ایرنا در تمامی دولت‌ها

مدیرکل اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این آیین به بحث امیدآفرینی و دوری از یاس و ناامیدی در فعالیت های رسانه ای اشاره کرد و گفت:سیاست ایرنا در تولیدات خبری ایجاد امید و انگیزه در میان جامعه است.

فاطمه نوری جهانگرد با اشاره به عملکرد مراکز و دفاتر نمایندگی ایرنا در داخل کشور  اظهار داشت: مرکز کرمان و دفتر جیرفت به واسطه ارتباط ، همراهی و همدلی مسولان استان و رسانه ها توانسته در دوره های مختلف عملکرد خوبی داشته باشد و به دور از حاشیه ها با برنامه محوری اخبار تاثیرگذار و مستمر تولید و منتشر کند.

وی اخلاق مداری، تبیین حقایق و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را محور تولیدات ایرنا در حوزه استان ها دانست و تاکید کرد که این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

تنوع تولیدات ایرنا کرمان اعتماد مخاطبان را جلب کرد

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز گفت: تنوع تولیدات ایرنا توانست اعتماد عمومی مخاطبان این استان را به‌خوبی جلب کند و در این راستا انتشار و تولید خبر با همکاری مدیران دستگاه‌ها، موجب اعتبار در منبع و اخبار شده است.

عباس تقی‌زاده افزود: برخی از رسانه‌ها با شتاب زدگی و غلبه سرعت بر کیفیت، در مقطعی مجبور به اصلاح و انتشار تکذبیه می‌ شوند، اما ایرنا با سرعت، دقت، صحت و رعایت اصول اخلاق خبری کار اطلاع‌رسانی را به‌صورت مطلوب انجام می‌دهد.

وی با قدردانی از خدمات رییس پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان گفت: ایرنا همواره در اصول حرفه‌ای خبر ضمن استقلال در عین وابستگی به دولت، نگاهی بی طرفانه‌ برای تولید محتواهای خود داشته است.

وی با اشاره به قدردانی استاندار کرمان از خدمات و اخلاق بهنام احمدی ریاست پیشین خبرگزاری ایرنا استان کرمان گفت: حامل سلام ایشان هستم و همچنین برای داوود میاندهی در سمت جدید در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان آرزوی توفیق می‌کنم.

هدف ما کمک به پیشرفت استان کرمان بود

رییس پیشین خیرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان نیز در این آیین با اشاره به ارتباطات فراسازمانی با مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف کرمان گفت: سطح تعاملات در حوزه روابط عمومی، مایع دلگرمی مجموعه ایرنا این استان است و این موجب شد سهم خود را تا اندازه ای در فرایند توسعه استان پر ظرفیت کرمان ادا کنیم.

بهنام احمدی با خیرمقدم به مدیرکل و معاون اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، از استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان راهنمای فعالیت‌های خبرگزاری نام برد.

وی ادامه داد: در استان کرمان با همکاری و تشریک مساعی همکاران همواره با بضاعت اندک خود تلاش کردیم سیمایی از این استان به کشور و حتی خارج از مرزهای ایران ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: در چندین مورد اخبار، گزارش‌ها و کلیپ های خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان، در معرفی استعدادها و قابلیت های گردشگری این استان موثر افتاد و بازخوردی مثبت داشت.

رییس پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان کرمان با اشاره به انعکاس اخبار فعالیت های خوب دولت در استان کرمان طی مدت زمان مدیریت سه استاندار پیشین و کنونی کرمان عنوان کرد: تلاش کردیم سهم خود را در توسعه دیار کریمان ایفا کرده و آن اقدامات انجام شده را به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: انعکاس اقدامات با یاری خداوند، تلاش همکاران ایرنا و همکاری دستگاه های اجرایی استان کرمان به ویژه استانداری کرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه بحث فراجناحی در استان های مختلف همواره مورد نظر ما بوده و بحث ما این بود که همه جانبه به‌مسائل نگاه کنیم و با بیان نارسایی با هدف تبدیل نشدن به تهدید، را در مسیر فرایند توسعه‌ای استان ها دنبال کردیم.

احمدی با بیان اینکه با رسانه های استان کرمان ‌تعامل مناسبی داشتیم تاکید کرد: همچنین این سیاست با خبرگزاری ها و مطبوعات محلی که سرمایه بزرگی برای استان محسوب می‌شوند نیز دنبال شد که در این خصوص بحث های مشورتی داشتیم و هدفمان کمک به پیشرفت استان در یک مسیر بود.

وی افزود: همچنین علاوه بر رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها نیز تعامل خوبی داشتیم که این حوزه بخشی از فعالیت ایرنا بود که فرصت ایجاد کرد.

وی با اشاره به همکاری اداره‌کل اخبار استان ها سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان داشت: فعالیت مناسب این اداره‌کل در هدایت استان کرمان واقعا مناسب بود که مارا دلگرم می‌کرد.

عضو شورای اطلاع رسانی استان کرمان همچنین با تبریک و آرزوی توفیق برای داوود میاندهی در سمت رییس جدید ایرنا این استان افزود: کرمان با استفاده از این سرمایه و تعامل مناسب با ایشان به‌طور قطع می تواند، توسعه و پیشرفت خود را سرعت بخشد.

تعامل ایرنا با رسانه هاو ادارات استان

داودود میاندهی، رییس خبرگزاری ایرنا استان کرمان نیز در پایان با اشاره به ظرفیت‌های گسترده خبری استان کرمان، خواستار تداوم همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نیز تعامل رسانه ها برای تولید محتوای خبری شد و گفت: همبستگی و تعامل رسانه ها با یکدیگر در هر استان در توسعه آن منطقه تاثیر بسزایی دارد.

میاندهی که پیش از این معاون دفتر اداره کل پژوهش و بررسی های خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی بود، سابقه ریاست ایرنا را نیز در استان های تهران و سیستان و بلوچستان، مدیریت نظارت و ارزشیابی خبر، مدیریت سایت، پیامک و فضای مجازی و نیز دفتر ایرنا در افغانستان طی سال های گذشته داشته است.

بهنام احمدی از اردیبهشت سال ۹۶ تاکنون ریاست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان کرمان را بر عهده داشته است.

وی پیش از این مسئولیت خبرگزاری ایرنا را در استان های بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و فارس بر عهده داشته است و بزودی تصدی ایرنا را در مرکز یکی از استان های کشور بر عهده خواهد گرفت. 

برچسب‌ها کرمان ایرنا رسانه جمهوری اسلامی استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا رسانه کرمان ایرنا رسانه جمهوری اسلامی استانداری کرمان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی استان کرمان استانداری کرمان خبرگزاری ایرنا بهنام احمدی روابط عمومی اطلاع رسانی استان ها فعالیت ها کرمان گفت دستگاه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است