Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه ششم، سه شنبه هشتم و چهارشنبه نهم تیرماه به شرح زیر نشست علنی خواهد داشت.

جدول برنامه‌های سه روز مذکور به شرح زیر است:

-ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسـیون کشـاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشـور و رفـع موانـع تولیـدات کشاورزی

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول (اعاده شده از شورای نگهبان ۱)

-گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی

-گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه محصولات کشاورزی

-گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحـاقی بـه کنوانسـیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر

-گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور

-گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحـاق مـوادی بـه قـانون نظـارت مجلـس بـر رفتار نمایندگان

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح مدیریت تعارض منافع

-گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولیـد و نظـارت بـر اجـرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه مقاوله نامه بازرسی کار (۱۹۴۷) (۱۳۲۶)

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تصویب مقاولهنامه ایمنـی و بهداشـت شـغلی (۱۹۸۱) (۱۳۶۰) و پروتکـل (۲۰۰۲) ۱۳۸۱ مقاوله‌نامــه ایمنی و بهداشت شغلی

-گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکـاری اقتصـادی و تجـاری بـین دولت‌هـای ساحلی خزر

-گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار

تقاضای دو فوریت طرح الزام دستگاه‌های اجرائـی جهـت پاسـخگوئی بـه تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان از سوی محمدرضا صباغیان بافقی نماینده بافق و مهریز 

سؤال‌ها

سؤال هـای آقـای محمدحسـین فرهنگـی نماینـده تبریـز، آذرشـهر و اسـکو (یک فقـره) و آقای حسین میرزایی نماینده اصفهان و تعدادی دیگـر از نماینـدگان (یک فقره) از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (از وزیر برای روز سه شنبه مورخ ۸ /۴/ ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح دعوت به عمل آمده است)

موارد زیر نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موردرسیدگی به طرح صـیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی طبق اصل هشـتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی(دراجرای ماده۱۶۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

۲. گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحـص از عملکـرد سازمان ملی استاندارد ایران(در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس)

۳. گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصـویب تقاضـای تحقیـق و تفحـص از نحـوه احداث پتروشیمی الوند(در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس)

۴. گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیـق و تفحـص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی(در اجرای ماده ۲۱۲ آئـین نامـه داخلی مجلس)

۵. گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغـایرت هـای قـانونی در نحـوه انتخـاب و انتصاب رئیس ســازمان بــورس و اوراق بهادار(در اجــرای مــاده ۲۳۴ آیـین نامـه داخلی مجلس)

۶. گزارش کمیسیون اقتصادی در مـورد بررسی وضـعیت صـنعت اسـتخراج رمزارزهـای جهـان روا و مبـادلات داخلـی آن در کشـور(در اجـرای تبصـره ۱ مـاده ۴۵ آئـین نامـه داخلی مجلس)

۷. گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بـر تصـویب تقاضـای تحقیـق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱(در اجرای مـاده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم صحن علنی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد نامه داخلی مجلس مورد لایحه محیط زیست مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب