Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی از رسالت های این سازمان است و با توجه به اینکه تدوین و اجرای سند تحول سازمان تبلیغات اسلامی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است این سند تنظیم شده و در حوزه های محتلف سازمان در حال اجراست.

حجت الاسلام"مهدی حسنی" امروز دوم تیرماه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی نشر خوبی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما طبق فرمایش حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب انشتار خوبی ها در مسیر تعالی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی یکی دیگر از رسالت های این سازمان است، گفت: سند تحول سازمان تبلیغات اسلامی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است، تنظیم شده و در حوزه های مختلف سازمان در حال اجراست.

حسنی بیان کرد: در شهرستان رفسنجان اولویت طرح های فرهنگی در سال ۱۴۰۰ مبتنی بر این سند تحول برنامه ریزی و تنظیم شده که در راستای بهره گیری از ظرفیت مردم و تمامی سطوح سنی را در بر دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: یکی از اولویت های برنامه های ما شناسنامه تبلیغی برای مساجد است چرا که مساجد یکی از پایگاه های اثرگذار در نشر خوبی ها و مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ مسجد فعال در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: ظرفیت سنجی و سطح بندی مساجد شهرستان در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف و برگزاری دوره های آموزشی برای ائمه جماعات در راستای ارتقای سطح کیفی  در دستور کار است.

حسنی بیان کرد: طرح «امام محله» از جمله طرح هایی است که در شهر و روستا در راستای شناسایی مشکلات و آسیب های اجتماعی اجرا و راهکارها ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در دوران کرونا روحانیون و امام جماعت مساجد در بحث مواسات و ضدعفونی کردن معابر و از همه مهمتر در طرح شهید سلیمانی و شناسایی افراد کرونایی نقش مهمی داشتند و یکی از موثرترین عوامل موفقیت این طرح وجود ائمه جماعات بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان عنوان کرد: حرکت جهادی در رفع گرفتاری مردم و طرح مهرواره محله همدل با محوریت امام مسجد محله در راستای شناسایی و رفع مشکلات و تغییر حال و اوضاع مردم اجرا شد و بسیاری از مشکلات محله رصد، دسته بندی و ثبت و برای آنها راهکار ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در رفسنجان ۵۰۰ مداح آموزش دیده، ۷ حوزه علمیه و ۲۶۰ هیات مذهبی ثبت شده در سامانه طوبی، فعال هستند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مسجد سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم