Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:38:14 GMT

آغاز به کار مجدد شرکت تولیدی پس از ۹ سال

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۹۴۶

آغاز به کار مجدد شرکت تولیدی پس از ۹ سال

به گزارش خبرگزاری فاس از رشت، در دومین روز از هفته قوه قضاییه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از روند آغاز تولید در مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر دیدن کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت ایحاگستر پس از 9 سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دستگاه قضایی طی یکسال اخیر با هدف حمایت و رفع موانع با برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان و دعوت از مدیران بانک‌ها و مالک این شرکت، تلاش کرد تا این کارخانه که با داشتن دستگاه‌های پیشرفته و مدرن توان رقابت در صنعت چاپ را دارد هرچه زودتر فعال شود.

فلاح میری با بیان اینکه کمک بانک، ها و مدیران استانی در فعالسازی دوباره این شرکت بیش از پیش نیاز است، افزود: از مدیران شرکت‌ها و صنایع تولیدی استان میخواهیم تا با اقبال به محصولات این مجموعه به افزایش تولید و اشتغال بیشتر این کارخانه کمک کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید استان گیلان نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم
  • ببینید | اولین تصاویر در آتش‌سوزی در کارخانه مدیران خودرو در بم
  • کمک به ایجاد شغل با احیای ۹۰۰۰ کارخانه
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد