Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان غذا و دارو، از تأمین ۱۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا آخر تابستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شانه ساز، گفت: برای تکمیل واکسیناسیون سالمندان، واردات واکسن همچنان ادامه دارد و ما طبق قرارداد‌هایی که داریم تا آخر این هفته و هفته آینده محموله‌های میلیونی دریافت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه واکسن کووایران برکت مجوز مصرف عمومی را گرفته است، افزود: دو شرکت داخلی دیگر هم در شرف دریافت مجوز مصرف هستند که کمک می‌کنند در تابستان مقادیر قابل توجهی تولید داخل داشته باشیم.

شانه ساز در خصوص قیمت گذاری واکسن‌های کرونا، گفت: قیمت گذاری بر اساس قیمت تمام شده و ارز نیمایی خواهد بود، چرا که ماده اولیه، محیط کشت، رزین و تجهیزات مورد استفاده همگی با ارز نیمایی وارد می‌شود.

وی افزود: این واکسن‌ها دارای فناوری "های تک" هستند و قیمت ما نسبت به واکسن‌های خارجی عدد بالایی نیست، البته با افزایش مقدار تولید و همچنین افزایش تعداد تولیدکنندگان در آینده قیمت تمام شده واکسن‌ها کاهش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غذا و دارو کرونا کوو ایران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟