Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار مقامات این رژیم با مقامات آمریکایی در خصوص قدرت پهپادی ایران خبر دادند.

پایگاه خبری نشریه تایمز اسرائیل در گزارشی به نقل از پایگاه صهیونیستی والا نوشت: آمریکا و اسرائیل اوایل ماه جاری میلادی در خصوص همکاری در برابر پهپاد‌های ایرانی مذاکراتی را به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، بر اساس توافقی که در ماه آوریل میان مشاوران امنیت ملی دو طرف (آمریکا و رژیم صهیونیستی) صورت گرفته، کارگروهی بین سازمانی که به منظور مقابله با تهدید علیه اسرائیل و دیگر همپیمانان آمریکا از سوی پهپاد‌های ایرانی و نیز موشک‌های هدایت شونده ایران شکل گرفته، سه هفته پیش برای نخستین بار تشکیل جلسه داد.

در این گزارش که به نقل از مقامات عالی رتبه آمریکا و رژیم صهیونیستی نقل شده، آمده که در این نشست تیم آمریکایی به رهبری «برت مک گورک» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا شورای امنیت ملی آمریکا و ریاست تیم اسرائیل را ریووین ایزر (Reuven Ezer) بر عهده داشت.

بر پایه این گزارش، گفته شده است در این جلسه ایده برپایی «منطقه پرواز ممنوع» در خاورمیانه برای پهپاد‌های ایرانی مطرح شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده که چند روز پیش نیز رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند آمریکا هماهنگی‌های نظامی خود را با رژیم صهیونیستی و شماری از کشور‌های خاورمیانه به منظور تلاش برای آنچه مقابله با تهدیدات ایران خوانده شده بود، افزایش داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قدرت پهپادی منطقه پرواز ممنوع رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرنگار الجزیره از حملات صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان طی امروز-شنبه- خبر داد.

به گزارش ایسنا، این خبرنگار گزارش داد که صبح امروز پس از ساعاتی آرامش و وقفه در بمباران مداوم یا شدید از سوی دو طرف، رژیم صهیونیستی حومه شهرک طیر حرفا در جنوب لبنان و نیز خانه‌ای در نزدیکی مسجد جامع در مرکز این شهرک را هدف بمباران قرار داد.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در شهرک بنت جبیل در جنوب لبنان هدف قرار داد که گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

رسانه‌های لبنانی نیز با اشاره به خالی بودن خودرو گزارش دادند که موشک صهیونیست‌ها در نزدیکی خودرو سقوط کرده و به آن اصابت نکرده است.

بامداد شنبه نیز توپخانه ارتش اشغالگر حومه شهرک‌های ناقوره و علما الشعب در جنوب لبنان را مورد حمله و بمباران قرار داد.

منابع مطبوعاتی عربی نیز اشاره کردند که آتش مستقیم از جنوب لبنان به سمت مواضع اشغالگران در جلیل غربی شلیک شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد